![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Waar zou u voor stemmen moesten het nu Vlaamse verkiezingen zijn? | |||
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
16 | 30,77% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,92% |
Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,85% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Groen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,92% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
27 | 51,92% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,69% |
Iets anders |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,92% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit zijn/haar reacties is al vaak gebleken dat het helemaal niet gaat om een strenggelovige moslima. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 8 januari 2020 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() Dat denk ik er ook van.
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister
|
![]() Vlaams Belang en niet meer N-VA.
Reden is teleurstellingen omtrent het verdwijnen van de woonbonus, de speculatietaks en andere belastingverhogingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Europees Commissaris
|
![]() Er blijft weeral niet veel over van de nieuwjaarswensen. Dat beloofd weer voor de rest van het jaar. Feitelijk is het hier wel moeilijk te harden als je geen partij kiest voor rechts of links. Dat wekt weerstand op. Zowel bij het plebs als bij dezen die denken dat ze boven die groep staan. Ik ben tevreden. Ik weet wat je van het forum mag verwachten. Maar ik voel absoluut geen behoefte om anderen van mijn mening nog te overtuigen. En als je desondanks bovendien nog regelmatig via nietszeggende one-liners op de korrel genomen wordt door wolven die vijandig willen doen tegenover iedereen die niet tot hun roedel behoort dan is er niet veel leuks te rapen op dit forum. En dat er zijn die bovendien nog graag trukken van de foor toepassen en achterbaks te pas en te onpas de hulp van de moderator inroepen omdat je ook eens uitpakt tegen hun apenstreken. Het is hetzelfde als De wever verkondigt op het omslagblad van een recent weekblad.. Daar beweert hij dat hij zo hard heeft gewerkt maar dat het geen resultaat geeft. De man lijkt dus gedemotiveerd. Dat moet erg zijn. Zelfs als je niks te verliezen hebt na zulke vaststelling moet het nog harder aankomen als je veel te verliezen hebt. Aan politiek doen is een harde stiel. Niks voor watjes dus. En dan betrouwen zelfs de kiezers U niet meer. Maar dat is dan wel hun fout zelf. Sommigen bevuilen het beschermd nest en dan moeten ze niet verwachten dat de kiezers nog tijd spenderen om de goede elementen er nog uit te halen. Trouwens het huidige regime wordt met akkoord van allen toegepast. Een volstrekte meerderheid dus. ![]() Het is een democratische beslissing dus van een ondemocratische bedoening. Laatst gewijzigd door werkman : 8 januari 2020 om 23:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kortom, mijn huis is een bijzonder goede investering. Via de woonbonus krijg ik mijn schrijfgeld en notariskosten en rente zo goed als volledig terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik oefen in het verzinnen van horrorscenario's.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Zwart is niet racistisch, wit is racistisch?
![]() Ik zeg nu consequent witte tegen blanke mensen, want de termen blank en neger zijn resp. te positief en negatief beladen. En de rest is ook maar bruin voor de mensen, dus ja, een beetje minder hypocrisie van de witte mens aub. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wit op zich is niet racistisch. Zwart op zich is niet racistisch. Maar dat wil niet zeggen dat men die woorden niet op racistische manier kan gebruiken. Als ik zeg dat alle zwarten criminelen zijn, dan is dat racistisch (ook al is de benaming "zwarte" op zich niet racistisch). U verwijt de moderator bepaald gedrag enkel en alleen omwille van zijn huidskleur. Dat is racistisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer een blanke zou zeggen dat de afkomst van een gekleurd persoon mee zijn handelen en denken bepaalt, wordt dat als racistisch beschouwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou Maarten Malaise, de forumbeheerder, daar ook over denken zoals Genever?