![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou jij het artikel niet beter een eerste keer lezen? Je kunt toch lezen? Lezen wat er staat, en niet wat je uit je afgesabbelde duim zuigt, hé.
Het onderzoek werd trouwens ook niet door de Vlaams-nationalisten gedaan zoals jij sabbelde, maar door een internationaal, gerenommeerd en onafhankelijk bedrijf. Laat je vooral niet tegenhouden om je noch belachelijker te maken dan je al deed. Je geloofwaardigheid was toch al zero.
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk doet dat pijn bij de aanhangers van de oude machtspartijen.
Het doet ook pijn bij mij. Gelukkig heb ik enige verdoving door het samengetelde resultaat van de twee V's.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al de rest van het gezever is alleen maar omdat ze niet lezen wat er staat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar hou toch uw dagjob maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister-President
|
![]() Iedereen had je onnozel mopje wel gezien, maar zoiets is te infantile om op te reageren...
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak je geen zorgen. Ik lees jouw posts maar zeer diagonaal.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was jij niet degene die zo hartelijk zat mee te lachen met onze Knuppel toen ik erop wees dat het mio euro dat het Blok al aan online advertenties op sociale media uitgaven hun succesfactor bepaalt bij de 18 jarigen die voor de eerste keer gingen stemmen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De overdaad aan Anuna en de schandelijke aanpak van Schild en Vrienden speelde veel meer een rol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze maken trouwens hoogstens een beetje de gevolgen van het cordon sanitaire goed, de nota van VRT die daar betrekking op heeft, en de magere toegang tot de 'kwaliteitsmedia' in verhouding tot de andere partijen.
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat jongeren uit het middelbaar onderwijs VB wilden stemmen is een feit dat mijn kleinzoon mij jaren geleden als meldde. En toen was er geen sprake van online reclame.
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waaruit blijkt dat slechts 25% van de N-VA kiezers separatist is, en slechts 30% bij de fascisten. Bij die laatste zijn er trouwens 22% unitaristen. ![]() Ik denk eerder dat het resultaat van dit onderzoek bij de vendeliers is aangekomen als een komkommer ter substituut van een suppositoire. |
|
![]() |
![]() |