![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat als wij vinden dat gij onzin uitkraamt ? Ik denk dat ge het maar moet accepteren dat niet iedereen op dit forum blindelings de NVA/VB propaganda slikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je écht zo,of doe je alleen maar zo.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van achterlijkheid....
Teveel peeschijven aan het eten geweest... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij zijt fan van de Jos,ik dacht het al....
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 12 januari 2020 om 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vreemd, die nazi-demagoog krijgt steeds alle krediet als 'bedenker' van propaganda en agitprop, terwijl 'm van deze jongen z'n mosterd haalde:
"Even though Bernays saw the power of propaganda during war and used it to sell products during peacetime, he couldn’t have imagined that his writings on public relations would become a tool of the Third Reich. In the 1920s, Joseph Goebbels became an avid admirer of Bernays and his writings – despite the fact that Bernays was a Jew. When Goebbels became the minister of propaganda for the Third Reich, he sought to exploit Bernays’ ideas to the fullest extent possible. For example, he created a “Fuhrer cult” around Adolph Hitler. Bernays learned that the Nazis were using his work in 1933, from a foreign correspondent for Hearst newspapers. He later recounted in his 1965 autobiography: "They were using my books as the basis for a destructive campaign against the Jews of Germany. This shocked me, but I knew any human activity can be used for social purposes or misused for antisocial ones." What Bernays’ writings furnish is not a principle or tradition by which to evaluate the appropriateness of propaganda, but simply a means for shaping public opinion for any purpose whatsoever, whether beneficial to human beings or not." https://theconversation.com/the-mani...elations-44393 Deze tip is volledig gratis, maar probeer de volgende keer wat beter op te letten en de juiste namen te citeren - ere wie ere toekomt, quoi -, als ge nog eens probeert een discussie te saboteren, beste Godin-adepten. nb; Het boek 'Propaganda' is nog vandaag steeds een standaardwerk in de reguliere pers, de reclamewereld en de PR tout court. Sound familiar ?
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 13 januari 2020 om 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge valt in herhaling,zo een geleerde gast die er een mens die nooit het geluk heeft gehad om hogere studies te mogen doen er nog niet onder krijgt met gebruik van de nodige argumenten....
![]() ![]() Linkse achterlijkheid én het gebrek aan een degelijk onderbouwde stelling begint duidelijk zijn tol te eisen... Ja man,pijnlijk.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja,een doorslaggevend argument....
Dat hadden we nu écht niet zien aankomen... ![]() ![]() ![]() U mag trots zijn op een zover doorgedreven evaluatie van uw opponent.... Nu de argumenten nog ter staving van uw oordeel,of zijn die inmiddels al verdronken in een overvloed aan alcohol... Laatst gewijzigd door Svennies : 13 januari 2020 om 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Take care old man, en vergeet de pillen voor de bloeddruk niet voordat ge gaat slapen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt voor uw bezorgdheid, en wees gerust, het strafpunten conto staat hier al jaren op nul ,die ouwe kan dus wel wat hebben,zowel wat incasseren als uitdelen betreft... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik laat mij soms vangen, maar nu let ik daar extra goed op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik ben niet de persoon die jou strafpunten gaat aansmeren om wij het niet met elkaar eens zijn... Ik geniet meer van het woordelijke steekspel dat er ontstaat,prikken en tegen prikken ,wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren ... Zonder tegenwind zou het leven maar saai worden... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 13 januari 2020 om 00:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Groot gelijk, ik zou me toch wel 'n heel klein beetje moeten schamen voor die typo...
![]()
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |