![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs Jan Cremer deed dat.
![]() |
![]() |
#19542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe vaak heb je dat eendenfluitje al gebruikt?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#19543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() It takes one to know one.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#19544 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mooi om weten. Citaat:
Verder ben ik niet gaan kijken. Dat er ook ergens een .exe achter zou zitten weet jij dus wél. Dank u voor deze bijkomende info.
![]() |
#19545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn dan al die anderen die de gevangenissen bevolken?
![]() |
#19546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga al even anticiperen op de volgende vraag : "en wat als een blokhater over blokkers begint"?
Dan doen we gewoon de pandatest eens: "If it looks like a panda, climbs like a panda, sounds like a panda, then it probably is a panda"
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 januari 2020 om 20:13. |
![]() |
![]() |
#19548 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#19549 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19550 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#19552 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19553 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#19554 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19555 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anna List zijn veelvuldig herhaalde smeekbede heeft resultaat gehad blijkbaar, hij heeft congé gekregen vanwege de moderatie.
Rare jongens, die vendeliers... ![]() |
![]() |
![]() |
#19556 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da moette aan zijn lief vragen.
![]()
#19557 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anna is nu een dubbelnick die ik niet meer gebruik.
![]() |
![]() |
#19558 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fake news.
Anna was voor kleine tetten.
#19559 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die afbeelding kwam - voor de 3de X - van 'n Noorse blogster die 'n wereldreis maakt met haar zeiljacht, ze schrijft er dagelijks over haar zeil-avonturen. Maar vergeet niet te driehoeken èh schatteke. De mensen hier - vooral Panda - mogen gerust weten dat gij 'n fervent driehoekerke bent, kwestie van weten welk vlees ze in de kuip hebben. 't Zijn dus niet enkel driehoekende Blokuitschotmestkevers. Ik maak me zelfs sterk dat 't geen enkele is. Ik wil u wel met graagte meedelen dat ge niet in uw opzet geslaagd zijt, en dat hetgeen ik schreef - waarvoor ge driehoekte - meer dan ooit geldt. Dag kojak. PS: ik verwijs naar JOUW link naar die adware site, daar zat 'n .exe bestand achter Einstein, niet naar mijn plaatje, want dat was geen link.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |