Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 23 januari 2020, 18:08   #19621
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Ik volg maar een beperkt aantal topics, maar daarin heb ik Anna List nooit irriterend, kwetsend of beledigend weten zijn. De laatste tijd gebruikte hij wel eens een scheldwoord, maar dat leek altijd "tongue in cheek". Maar goed, het reglement is nu éénmaal dat. Al vind ik dan wel dat met die regel,beroepstrollen als Duc en zo, al veel, veel eerder permanent geband hadden moeten worden.

Laatst gewijzigd door Zucht : 23 januari 2020 om 18:08.
Zucht is nu online  
Oud 23 januari 2020, 18:26   #19622
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nee hoor zo is het niet gegaan, zoals u allicht weet is anna een womaniser, en daar de ponti zijn lief er van onder is met een forumlid, enfin ik moet er geen tekeningetje bij maken hee knuppel.
Hoe weten jullie dat allemaal eigenlijk?
Elio di Supo is offline  
Oud 23 januari 2020, 18:28   #19623
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Grappig? Anna heeft zichzelf laten verbannen omdat hij het hier beu was, niet meer of niet minder en nu willen jullie hem terug halen.
Het spijt me ook dat hij weg is maar het zij zo.
Mocht hij terug willen zal ik hem daarin steunen en met mij al mijn linkse vrienden hier de madammen incluis.
Als je het beu bent kun je ook zelf wegblijven. Ik heb eens een pauze ingelast van zo'n 6 jaar. Maar ja het is soms verlokkelijk to go with a big bang.
Elio di Supo is offline  
Oud 23 januari 2020, 18:33   #19624
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Hoe weten jullie dat allemaal eigenlijk?
Ja jong, gij zit te ver weg om dat van kortbij mee te maken hee.
Dat zijn hier soms drama's zelle.
Oud 23 januari 2020, 18:36   #19625
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ik volg maar een beperkt aantal topics, maar daarin heb ik Anna List nooit irriterend, kwetsend of beledigend weten zijn. De laatste tijd gebruikte hij wel eens een scheldwoord, maar dat leek altijd "tongue in cheek". Maar goed, het reglement is nu éénmaal dat.
Anna List wou absoluut geband worden. Waarschijnlijk ten behoeve van zijn eigen "tijdsmanagement".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
deed ik al hoor, blijkbaar is t vat af.

maar t is overal t zelfde hé, als zo ne garçon al te lang de zaak alleen draaiende houdt, dan gaan die allemaal denken dat zij den baas zijn ipv de bediening hé ... en dan kan je blijven wachten op je pintje natuurlijk.

[slaat tegen de bel] tournez générale!! [\bel] eens zien of gullie rapper bediend zijt.
De laatste weken probeerde hij uit alle macht zijn laatste banpunt te verdienen, maar door zijn vriendelijke natuur werkte zijn "gescheld" eerder op de lachspieren en voelde niemand zich gekwetst.

Citaat:
trut!

Wellicht door de "alcoholslot"-draad in het subforum "Suggesties & Mededelingen" te plaatsen is hij eindelijk op zijn wenken bediend.

Beroemde laatste woorden:

Citaat:
Schol, Anna!

We weten dat je hier meeleest.
vanderzapig is offline  
Oud 23 januari 2020, 18:38   #19626
Hoomer

Standaard

Citaat:
Als je het beu bent kun je ook zelf wegblijven. Ik heb eens een pauze ingelast van zo'n 6 jaar. Maar ja het is soms verlokkelijk to go with a big bang.
Ja man, dit forum is eigenlijk verworden tot een grote chatroom waar iedereen iedereen kent, en ja dat kan verslavend werken, ik geef grif toe dat ik ook regelmatig een een vieuwke pak om te kijken wat mijn linkse vrienden hier zoal uitspoken.

Ook al weten we een dag op voorhand wie wat gaat zeggen en wie hoe gaat reageren op bepaalde gebeurtenis, we blijven volhouden, je weet een verslaving moet je onderhouden.

Circe bv. die heeft ook bijna gesmeekt om haar te bannen, zodat het zou stoppen, en er zijn er zeker en vast nog, mensen die hier gepest worden en toch blijven terug komen, ne mens is een raar dier zeg ik maar.
Oud 23 januari 2020, 18:45   #19627
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Anna List wou absoluut geband worden. Waarschijnlijk ten behoeve van zijn eigen "tijdsmanagement".

De laatste weken probeerde hij uit alle macht zijn laatste banpunt te verdienen, maar door zijn vriendelijke natuur werkte zijn "gescheld" eerder op de lachspieren en voelde niemand zich gekwetst.

Wellicht door de "alcoholslot"-draad in het subforum "Suggesties & Mededelingen" te plaatsen is hij eindelijk op zijn wenken bediend.

Beroemde laatste woorden:

Schol, Anna!

We weten dat je hier meeleest.
Een banneling kan niet meelezen hoor, tenzij met een TOR browser die via een ander ip adres surft. Daar kan je trouwens dubbelnicks mee aanmaken ook.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 23 januari 2020 om 18:46.
Hoomer is offline  
Oud 23 januari 2020, 18:47   #19628
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja jong, gij zit te ver weg om dat van kortbij mee te maken hee.
Dat zijn hier soms drama's zelle.
Ik heb mijn zakdoek bij ze. Zo'n rode met witte stippen. -_-_
Oud 23 januari 2020, 18:50   #19629
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Een banneling kan niet meelezen hoor, tenzij met een TOR browser die via een ander ip adres surft. Daar kan je trouwens dubbelnicks mee aanmaken ook.
Of met VPN. Maar dat zal kojak beter weten
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 23 januari 2020, 19:00   #19630
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja man, dit forum is eigenlijk verworden tot een grote chatroom waar iedereen iedereen kent, en ja dat kan verslavend werken, ik geef grif toe dat ik ook regelmatig een een vieuwke pak om te kijken wat mijn linkse vrienden hier zoal uitspoken.

Ook al weten we een dag op voorhand wie wat gaat zeggen en wie hoe gaat reageren op bepaalde gebeurtenis, we blijven volhouden, je weet een verslaving moet je onderhouden.

Circe bv. die heeft ook bijna gesmeekt om haar te bannen, zodat het zou stoppen, en er zijn er zeker en vast nog, mensen die hier gepest worden en toch blijven terug komen, ne mens is een raar dier zeg ik maar.
Gepest. Nog wel... met zo'n groot bakkes.

Ik werd ook vroeger wel eens gepest en dan ga je niet op de voorgrond staan met een groot bakkes.

Meer naar de achtergrond verhuizen en als ze het niet merken een val of overpoweren.

Meeste stoppen dan wel.
Oud 23 januari 2020, 19:00   #19631
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben eens een week geband geweest en kon alles meelezen. Zonder speciale snufjes.
Elio di Supo is offline  
Oud 23 januari 2020, 19:06   #19632
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Het zou echt zonde zijn moest hij een permban hebben gekregen.
Juist.
Anselmo is offline  
Oud 23 januari 2020, 19:26   #19633
Hoomer

Standaard

Citaat:
Ik ben eens een week geband geweest en kon alles meelezen. Zonder speciale snufjes.
Die maand en die week dat ik verbannen was kon ik geen letter meelezen, dus via Tor browser kon ik dan incognito komen lezen als ik dat al wou toen in die tijd. Het zal bij mij een ip ban geweest zijn zekers.
Oud 23 januari 2020, 19:28   #19634
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Gepest. Nog wel... met zo'n groot bakkes.

Ik werd ook vroeger wel eens gepest en dan ga je niet op de voorgrond staan met een groot bakkes.

Meer naar de achtergrond verhuizen en als ze het niet merken een val of overpoweren.

Meeste stoppen dan wel.
Ik weet niet welke gepeste je bedoeld met op de voorgrond te gaan staan met een groot bakkes?
Oud 23 januari 2020, 20:05   #19635
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Tja, Anna..... Ik moet mezelf vaak verbeteren omdat ik "hem" als een "zij" zie wegens die naam.
Lol, je bent de enigste niet.
Oud 23 januari 2020, 20:14   #19636
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Of met VPN. Maar dat zal kojak beter weten
Of met een proxy, dat zou ook een mogelijkheid zijn.

Maar normaal gezien als je geband bent, krijg je de status van 'gast' en zou je alles moeten kunnen lezen.
Tenzij de software hier zo ingesteld zou zijn dat het niet kan, maar gebruikelijk is dat wel niet. Soit.
Oud 23 januari 2020, 20:19   #19637
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat lijkt me idd de druppel te zijn die emmer van de mod deed overlopen.

Ik wist niet dat Annalist al eens amnestie kreeg dankzij zijn fans op dit forum. Dat verklaart zowel de lankmoedige houding van de moderatie als de uiteindelijke, hard overkomende strafmaatregel.
Ik ben tevreden dat ik geen mod hoef te zijn want een dankbare taak is het zeker niet....

Ik waardeer de manier waarop ons aller Pontifex zich deze onbezoldigde klotenjob ter harte neemt en doe mijn pruik af van waardering voor zijn jarenlang volgehouden inzet om dit forum nog een tijdlang draaiend te houden. Op een dag dat we het misschien niet verwachten zal het er toch eens mee afgelopen zijn.

Maar voor de tijd dat het nog duurt vraag ik een mildere straf voor Annalist. Twee weken, een maand, en zelfs drie maanden ban kan voor mij door de beugel, maar langer vind ik echt te hard. Bembem is toch ook weer terug? Na hoeveel bans? Annalist zal toch ooit eens geleerd zijn?

Please Ponitifex?.....

Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 januari 2020 om 20:21.
Knuppel is offline  
Oud 23 januari 2020, 20:20   #19638
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Daar lijkt het toch op, al weet je nooit met Pontifex.

Het lolligste vind ik de reactie van panda die, helemaal panda, meteen de schuld op de vendeliers schoof.
Stel je voor. Een vendelier die door andere vendeliers een permban krijgt aangesmeerd.

Anna List mag zich nu een tijdje amuseren met lezen wat anderen schrijven zonder de mogelijkheid om er op te reageren. Het ergste is dat hij ervan uitgaat dat hij een permban heeft. Als dat niet zo is heeft Ponti hem goed bij zijn ballen, maar zal Anna List het wel laten om hem nog uit te dagen. Ponti heeft den dikste. Soms is het aangewezen om zijn meester te erkennen.

Zou het niet beter zijn dat iemand een petitie start om Ponti te overhalen de ban van Anna List na, bijvoorbeeld, twee weken ongedaan te maken?
Een terecht sterke post, volledig en goed onderbouwd

Laatst gewijzigd door Henri1 : 23 januari 2020 om 20:21.
Henri1 is offline  
Oud 23 januari 2020, 20:20   #19639
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Wat doe je met iemand die zelf vraagt om geband te worden?
Elio di Supo is offline  
Oud 23 januari 2020, 20:24   #19640
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
PROXI server zou normaal ook moeten kunnen.
Henri1 is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be