![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik volg maar een beperkt aantal topics, maar daarin heb ik Anna List nooit irriterend, kwetsend of beledigend weten zijn. De laatste tijd gebruikte hij wel eens een scheldwoord, maar dat leek altijd "tongue in cheek". Maar goed, het reglement is nu éénmaal dat. Al vind ik dan wel dat met die regel,beroepstrollen als Duc en zo, al veel, veel eerder permanent geband hadden moeten worden.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 23 januari 2020 om 18:08. |
![]() |
![]() |
#19622 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19623 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19624 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja jong, gij zit te ver weg om dat van kortbij mee te maken hee.
![]() Dat zijn hier soms drama's zelle.
#19625 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wellicht door de "alcoholslot"-draad in het subforum "Suggesties & Mededelingen" te plaatsen is hij eindelijk op zijn wenken bediend. Beroemde laatste woorden: Schol, Anna! We weten dat je hier meeleest. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#19626 | |
|
![]() Citaat:
Ook al weten we een dag op voorhand wie wat gaat zeggen en wie hoe gaat reageren op bepaalde gebeurtenis, we blijven volhouden, je weet een verslaving moet je onderhouden. ![]() Circe bv. die heeft ook bijna gesmeekt om haar te bannen, zodat het zou stoppen, en er zijn er zeker en vast nog, mensen die hier gepest worden en toch blijven terug komen, ne mens is een raar dier zeg ik maar. ![]()
![]() |
#19627 | |
|
![]() Citaat:
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 23 januari 2020 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
#19628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mijn zakdoek bij ze. Zo'n rode met witte stippen. -_-_
#19629 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werd ook vroeger wel eens gepest en dan ga je niet op de voorgrond staan met een groot bakkes. Meer naar de achtergrond verhuizen en als ze het niet merken een val of overpoweren. Meeste stoppen dan wel.
![]() |
#19631 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19632 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Juist.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
#19633 |
|
![]() Die maand en die week dat ik verbannen was kon ik geen letter meelezen, dus via Tor browser kon ik dan incognito komen lezen als ik dat al wou toen in die tijd. Het zal bij mij een ip ban geweest zijn zekers.
#19634 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#19635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#19636 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of met een proxy, dat zou ook een mogelijkheid zijn.
Maar normaal gezien als je geband bent, krijg je de status van 'gast' en zou je alles moeten kunnen lezen. Tenzij de software hier zo ingesteld zou zijn dat het niet kan, maar gebruikelijk is dat wel niet. Soit. ![]()
#19637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat Annalist al eens amnestie kreeg dankzij zijn fans op dit forum. Dat verklaart zowel de lankmoedige houding van de moderatie als de uiteindelijke, hard overkomende strafmaatregel. Ik ben tevreden dat ik geen mod hoef te zijn want een dankbare taak is het zeker niet.... Ik waardeer de manier waarop ons aller Pontifex zich deze onbezoldigde klotenjob ter harte neemt en doe mijn pruik af van waardering voor zijn jarenlang volgehouden inzet om dit forum nog een tijdlang draaiend te houden. Op een dag dat we het misschien niet verwachten zal het er toch eens mee afgelopen zijn. Maar voor de tijd dat het nog duurt vraag ik een mildere straf voor Annalist. Twee weken, een maand, en zelfs drie maanden ban kan voor mij door de beugel, maar langer vind ik echt te hard. Bembem is toch ook weer terug? Na hoeveel bans? Annalist zal toch ooit eens geleerd zijn? Please Ponitifex?.....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 januari 2020 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
#19638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 23 januari 2020 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
#19639 |
Banneling
|
![]() Wat doe je met iemand die zelf vraagt om geband te worden?
|
![]() |
![]() |
#19640 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |