![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kunnen ze dan tot de "grootste bijdragers" gerekend worden als hun bedrijfseenheden in het buitenland zitten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwak kwak;
kwak kwak. Een van mijn kinderen, met Vlaamse partner, zit al +tien jaar in het buitenland. Zij deden dat voor een mengeling van avontuur en internationale ervaring opdoen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Europees Commissaris
|
![]() maak er een LMZ van :Lage Migratie Zone
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
Zoals ik hier al eerder stelde. Nieuwe grenzen zijn een zegen voor misdadigers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, niet de grenzen vormen een probleem. Wel het gebrek aan samenwerking. En dat zien we zelfs binnen de grenzen als probleem opduiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben bijna 72 j en ik heb vroeger nooit dat soort zaken zoals zich hebben afgespeeld in Zaventem weten gebeuren hoor. Ja, ergens op een of andere kermis dat er enkele op elkaar gezicht getimmerd hadden maar dat was het dan ook. Zelfs de inbrekers van toen hadden nog meer opvoeding dan die vandaag. Die pakten wat ze konden gebruiken en waren terug weg, nu vernielen ze meer dan dat ze stelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grenzen waren toen een rem tegen vreemde misdadigers. Ik kan mij het beeld nog voor ogen halen waar een anonieme auto van de douane regelmatig schuin tegenover het huis van mijn oma, tussen Kallo en Doel, stond te posten om smokkelaars te pakken. Laatst gewijzigd door daiwa : 6 februari 2020 om 01:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen de EU de grenzen wijd open zette werden de gevolgen al voorspeld.
Niet alleen de binnengrenzen vielen weg, ook de Europese buitengrenzen stonden wagenwijd open. De EU heeft, uit politiek correcte overwegingen, véél te lang gewacht om daar werk van de maken. Merkel deed het omgekeerde wat ze had moeten doen met haar "Wir schaffen das." Francken kreeg de wind voren. De Britten stapten uit de EU. De voornaamste reden was: de eigen grenzen kunnen sluiten. Ondertussen is heel Europa vergiftigd door grensoverschrijdende criminaliteit, terrorisme en illegale migratie.
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lonen die meestal niet in verhouding staan met hun verdiensten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn wijkagent doet zijn taken in onze wijk, en niet in een andere. Dat kan nadelen geven, maar het onmogelijke gaat niet: zij kan geen wijk van zes gemeenten op haar alleentje doen. Verhoog naar de politiezones: hetzelfde probleem stelt zich. Verhoog naar gerechtelijke arrondissementen, verhoog naar de taalgrens: dat wordt al wat vervelender. Verhoog naar de landsgrenzen ... correcte samenwerkingen zijn nodig. Grenzen zijn onvermijdelijk: ze ordenen in de chaos, maar hoeven geen blinde muren te zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schrap verdiensten maar en vervang het door iets dat naar marktconforme waarde ruikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
PS diech bès precies ouch neet het schèrpte mes out de laai. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wordt vaak beter samengewerkt tussen Vlaanderen enerzijds, en anderzijds Frankrijk (aan de West-Vlaamse grens), Nederland ...
![]() |
![]() |