![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kirk Douglas is overleden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk geven ze nu niet al zijn films.
RIP Kirk.
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Wolf of Wall Street was beter, maar toch.
Ik vergeet nog de Ant-man films, Romancing the Stone en Jewel of the Nile. ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 6 februari 2020 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als muzikant kan je Rush eigenlijk onmogelijk niet goed vinden maar die stem steekt inderdaad altijd wat stokken in de wielen. Hij is niet echt slecht maar het is niet mijn ding. In die van de zanger van Placebo hoor ik ook altijd zoiets. Niet dat ik Placebo op dezelfde hoogte wil plaatsen als Rush maar je snapt wat ik bedoel. Overigens was Neil een verwoed motorrijder. Hij toerde vaak moederziel alleen heel de VS door op zijn motorfiets. Dat wetende en de interviews die ik ooit met hem zag hebben mij altijd doen geloven dat hij naast een geweldige drummer, ook gewoon een aangename mens was. Ginger Baker was ook zo'n geweldige drummer, maar bij hem heb ik nooit de indruk gehad dat dat een aangename mens was. Vandaar dat Neil nog altijd een schuifke hoger ligt dan Ginger.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 6 februari 2020 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wel degelijk Spartacus. Ben-Hur gaat over een joodse edelman die door zijn beste vriend, een Romein, verraden wordt en wraak neemt tijdens de wagenrennen in het Circus Maximus.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 6 februari 2020 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik mij nog goed herinner, komt Spartacus net in opstand omdat hij van dat "geflikkerflooi" niet moet weten.
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond hem heel goed in Gladiator.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Falling Down", zij het dat ik het plot liever iets anders gezien had: William Foster was beter een doodnormale kerel geweest i.p.v. iemand die reeds een psychiatrisch verleden had.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 6 februari 2020 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() Ik neem aan dat Dadeemalee wel degelijk verwees naar de rel rond Charlton Heston in Ben-Hur (al was die inderdaad geen gladiator). In de documentaire The Celluloid Closet verhaalde Gore Vidal over de stiekeme homo-intrige die hij in het script verwerkt had. Heston werd, volgens Vidal, daarover bewust in het ongewisse gelaten.
|
![]() |
![]() |