![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals "dichtlassen" ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht dat waar zijn, dan zal dat ook wel onze media halen vrees ik.
![]() |
![]() |
#343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Masses fimpjes daar te vinden. Afgelopen dagen genoeg gepost. Dat toelassen van deuren heb ik al in een dozijn verschillende videos gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Gouverneur
|
![]() De snelwegen naar Xi'an zijn ook afgesloten. Zelfs Chinezen met een ID uit Xi'an mogen er niet in.
In kleinere provinciesteden is men ook de straten aan het desinfecteren zoals in Wuhan alhoewel daar veel minder positieve gevallen zijn gesignaleerd. Het loopt er duidelijk uit de hand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is dikwijls zo bij een uitbraak van een hoog besmettelijke ziekte: vrij hoge groei in het begin. Normaal zou die toch binnen afzienbare tijd moeten afzwakken. We zullen dus zien. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 februari 2020 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=nxJApa9-sSk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ofwel mogelijk besmet worden en overleven of sterven van de honger...
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 12 februari 2020 om 09:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Coronavirus dag 19: Cruiseschip in 5 dagen van 10 naar 135 infecties, beste burgerjourno's vermist Corona dag 16: 31,5K infecties, 638 doden. Harde arrestaties, warmte-drones en vieze kampen Corona dag 15: '28.3K infecties, 565 doden'. 1e klokkenluider (arts, 34) overleden aan virus Coronavirus dag 14: '24.6K+ infecties, 494 doden' maar wachtruimtes liggen vol met lijken Zelfs als er hier en daar een fake filmpje bij zit is het nog steeds niet om vrolijk van te worden. Citaat:
Citaat:
(*) Ik heb het grootste respect voor echte kleuterjuffen. Wiens job er met de allochtone en islamitische omvolking niet makkelijker op wordt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.scmp.com/news/china/poli...er-coronavirus
Analysts expected Chen to introduce forceful measures to maintain social stability, including heavy controls on media and people expressing their views online. https://www.scmp.com/news/china/poli...er-coronavirus Typisch voor de Chinese overheid. Verdien geld maar houdt uw bakkes. Helaas voor hen draaien QQ en WeChat op volle toeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Crematoria draaien op volle toeren aan cijfers van doden die een multiple zijn van wat de overheid stelt.
https://www.taiwannews.com.tw/en/news/3875039 According to the latest figures issued by the Chinese government, 1,110 people have lost their lives to the coronavirus, and 44,370 have been infected. However, based on the account of the Wuhan funeral home staffer, the daily average number of bodies suspected of being coronavirus victims is estimated at 225, or 4,725 bodies, at a single Wuhan funeral home since Jan. 22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook die factor 1000. milli of niet ?
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze media begint zich trouwens ook al serieus vragen te stellen.
'...Hoe betrouwbaar zijn de coronacijfers uit China?...' '...Er overlijden nu elke dag honderd mensen aan de ziekte, voornamelijk in China. Het land heeft steeds meer moeite om de crisis het hoofd te bieden....' https://www.standaard.be/cnt/dmf2020...T=622565635505
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 12 februari 2020 om 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Banneling
|
![]() Er zijn veel meer gevallen en veel meer doden.
China denkt dit toe. Vrij succesvol, laten we het ook zeggen. Reden: economische schade door paniek te beperken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet zeker of het bewust is of niet want doorgaans zijn ze nogal neutraal, voor zover mogelijk, dat is. Extra opvolgen...
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds SCMP in handen is van Alibaba zal dat natuurlijk hun neutrale objectiviteit niet bevorderen. Voor de opvolging van het Corona virus is Taiwan News betrouwbaarder maar die gaan natuurlijk de andere kant van de schaal doorwegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Chinezen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men wil de bevolking kalm houden , Zelfs de VRT is gestopt met het aantal Corona slachtoffers elke morgen af te roepen in het nieuws. Een teken aan de wand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Corrigeer me als ik verkeerd ben hé, ik pretendeer niet het beter te weten, maar ik speculeer graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En, als het waar is dat u een Hong-Kong kenner bent, zeg me, bent u ook al eens overgestoken van Hong Kong naar Macao? En het oud-Portugees kerkhof gaan bezoeken waar nog ettelijke zeer oude graven te zien zijn van oud-gedienden van de VOC? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 februari 2020 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |