![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19941 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
U hebt het goed gelezen. De afhandeling van ongewenste content wordt gewijzigd. Pontifex |
|
![]() |
![]() |
#19942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, ...gij zit er voor nikske tussen hoor. Laat je slaap er niet voor, Zapige. Van mijnen'twege was het een 'hook-line & sinker' strategie. En z' heeft gebeten! ![]()
![]() |
#19943 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19944 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop gewoon met uw linkse haat, dan hoeft de moderatie niet op te treden.
![]() |
![]() |
#19946 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef het goede voorbeeld Xenophon. Laatst gewijzigd door Tavek : 9 februari 2020 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
#19947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doe ik hier met hand en tand, zo heb ik bijvoorbeeld nul banpunten.
![]() |
![]() |
#19948 |
Super Moderator
|
![]() Beste,
U mag rustig uw haat blijven spuien, in welke richting dan ook. Ik vraag enkel dat u uw haat richt op de politieke ideologieën, niet op de personen die er hier mee over discussiëren. Voorts verwacht ik ook dat u uw haat tegen bepaalde acties of opinies van partijen ook onderbouwt met redeneringen, cijfers, links, etc. Dat is de bedoeling van dit forum. Niet het irritant en repetitief afdreunen van korte riedeltjes tegen een partij, haar opvattingen of haar aanhang. Zal het lukken? Of zoekt u graag uit noodzaak ander amusement? Pontifex Laatst gewijzigd door Pontifex : 9 februari 2020 om 17:14. |
![]() |
![]() |
#19949 | ||
Europees Commissaris
|
![]() JP, welkom terug!
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#19950 |
Minister
|
![]() Is Duc levenslang geband? Neen toch ...
Het was bij vlagen een Vlaminghatende troll, maar hij had verdomd veel kennis over internationale politiek en de financiële wereld. Ik hoop dat hij terugkomt. |
![]() |
![]() |
#19951 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19952 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politics.be banned voor een dag?
Ik vind dat Ponti overdrijft!
#19953 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Blij dat je terug bent. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#19954 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
#19955 |
Banneling
|
![]() Wat kan ik zeggen? De "paus" was natuurlijk weer super streng voor de moslima.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#19956 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaan ze nu ook doen in de UK.
Vanaf volgende maand moeten de vrachtwagens nu ook rechts rijden. En als het meevalt, binnen 2 maand de andere wagens ook. ![]()
#19957 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat gaat niet
Ik citeer: Wanneer je een andere mening hebt dan de linkse gutmenschen loop je vandaag groot gevaar. Dit is het resultaat van jarenlange indoctrinatie door msm en (extreem) linkse politici die hun macht misbruiken om geestelijk zwakkere mensen achter zich te krijgen. https://twitter.com/MarcCallaert/sta...32690070937601
#19958 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19959 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19960 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent dus in feite een stuk beter af met onze forumpaus dan de schapen die jouw volkske "onder haar hoede" heeft.