![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Voor mij veroorzaken ze net antisemitisme door dit op de spits te drijven. Blijkbaar zien de joden dat niet in. Zo'n heisa. Over een carnavalwagen terwijl ze zelf dagelijks mensen doden .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan alleen maar hopen dat ze in Aalst de soep nu niet laten overkoken.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 20 februari 2020 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog ene die olie op het vuur gooit:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/02...p-carnaval-in/ Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie zich echter niet zo goed kan verplaatsen in de leef- en denkwereld van de carnavalisten (empathisch vermogen dus) zal het wschl wel anders percipiëren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop het Eya en dat zou de best mogelijke reactie zijn.
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad zo. In gaat het duidelijk om een mengsel van prachtig uitgedoste groepen, geestdriftige muziek, dans en erotiek. In ieder geval véél bekoorlijker dan hetgeen in Aalst voorgeschoteld wordt. Ook in Italië is de carnaval van een gans ander niveau, geen brutaliteiten daar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, een grote "middenvinger" in piepschuim is op komst.
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een goed bedoeld, maar eveneens racistisch gevalletje 'Do not mention the war'.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 20 februari 2020 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar in deze moeten zondekes eventjes mogelijk zijn. Is noodzakelijke uitlaat klep die gespannen sfeer kan ontluchten. Anders kweekt men onderhuids wraak bij gefrustreerd volk wat in veel landen tot bloederige uitbarstingen lijd. Maar >>> Aalst carnaval is zoiets als de parabel “Van den vos Reynaerde” waar in vervlogen tijden niet mocht gespot worden met de adel. Waar het volk even uitbreekt omzeilen …. Reactie met lach of spot op zaken waar anders niet op gereageerd kan of mag worden. Zie de wereld!!!!!! Hier kan men zelfs spotten met de koning, of verwijzen naar de “nieuwe dochter” van Koning Albert…. In Saoedi Arabië kost dat je kop en word bovendien je familie tot de eeuwigheid maatschappelijk verbannen!!. Idem onder het Poetin en Erdogan regime. Of wie lacht met Trump word in de VS nu ook al opzij geschoven…… De minister van Israël heeft wellicht minder problemen met vervolgen en doden van Palestijnen (?) Mijn Bedenking: als ik de openbare steeds weerkerende linkse preken hoor gericht en over “de rijken” wie dat ook mogen wezen(?) Dan kan dat linkse scheldend en verwijtend woord gebruik bijna fotografies getoetst worden aan het eveneens openbaar gepubliceerd in kranten en gedrukt op polsters gebruik tegen de Joden ten tijde van het Nazisme. Maar het is natuurlijk veel makkelijker individuen aan te vallen die even uit de bol gaan tijdens carnaval gebeuren. Aanval aangejaagd en vurig opgestookt door politieke linkse belangengroepen die de linkse optrommelen in de EU en verder om ze die de burgemeester en zen partij niet graag aan de macht zien. Veel moeilijker is het blijkbaar aan te kaarten door pers en TV als linkse partijen die zonder blozen jaar in jaar uit onder het mom van politiek correct discriminerende taal gebruikt uit electoraal eigen belang hun clanleden ophitsen via jaloerse oer-gevoelens tegen iets als "de rijken"? … het individuen?…de personen?…bedrijven? Iets dat economisch beter zou zijn dan zij zelf.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 februari 2020 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ontbreekt duidelijk in Aalst. Daar is het vulgariteit top. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bedoel ik, waarom horen we daar geen gezeik over?
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. En daarom een oproep aan posters hier: quote relevante tekst. Geef uw mening. Zeg iets betekenisvol.
Ik klik per definitie geen links in posts met enkel links aan.
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pluimen in't gat e.d...
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() Inderdaad Carnaval in rio is "het volk" die even uit een arm troosteloos leven stapt om uit de bol te gaan. ...net als carnaval in Aalst dat gedragen word door "het volk" maar van het moment gebruikmaakt om met thema's te lachen.
Carnaval in Venetië heeft zen oorsprong bij de rijken die dan gemaskerd als "onbekende" op jacht gingen op het ander geslacht. Als men iets zoals carnaval uit zen context rukt .....er belangengroepen zich over uitspreken die dan nog hulp roepen in de EU of via de VN kan niets meer.... komt er wrevel, woede, oorlog van..... Terwijl Carnaval juist een moment is om stoom af te blazen om dan een gans nieuw jaar verder te kunnen "ondergaan" ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 februari 2020 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |