![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u zo praat, kan men over niet veel meer praten. Want u bepaalt dan wat zinnig is en wat niet. De ene discussieert over de mode, de andere over smaak, over literatuur, over auto's, over de voetbal, over milieu,enz. En de mindere goden verliezen zich in oeverloze en uitzichtloze discussies over de republiek Vlaanderen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 februari 2020 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Welke taal is het mooist, hoort thuis bij K&K, niet bij Binnenland.
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 24 februari 2020 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 februari 2020 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. En de bom op Hiroshima ook. En dus zullen we er maar over zwijgen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 februari 2020 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben niet over de 2e wereldoorlog begonnen, dat is meer jouw obsessie... Nu je dat debat niet meer kunt winnen, moet er maar over gezwegen worden. Mij niet gelaten, maar dan moet je ook niet meer Aalst Carnaval aan de nazi's koppelen.
![]() |
![]() |
#468 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
|
![]() Ik maak mij overigens meer zorgen om die 30 Duitse carnavalisten en zelfs kinderen die doelbewust aangereden werden, en waarvan velen zwaargewond zijn, en enkelen in levensgevaar.
Dat zet dat gezever over pijpenkrullen en gekwetste gevoelens wel in perspectief!
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien discussieer ik hier niet om een 'debat te winnen'. Ik zeg gewoon mijn mening over een post of over een onderwerp en een poster kan daarop reageren en daarover in debat gaan. En dat is het dan. Er moet over niets gezwegen worden. U zelf zegt dat het 'off topic' is. Wat zal het nu zijn? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 februari 2020 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
|
![]() Citaat:
Niet over Hiroshima en de andere oorlogsmisdaden van de geallieerden natuurlijk, dat debat is een zijspoor. Voor mij gaat dit debat hier vooral over de vrijheid van meningsuiting, dat is de kern van de zaak.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 24 februari 2020 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja maar is de vrije meningsuiting 'absoluut'? Dat is de vraag. Nu voor mijn part geloof ik nooit dat die mensen daar in Aalst antisemitische bedoelingen hadden. Echt weten doet men dat niet natuurlijk, maar ik ga daar van uit. Men moet dit alles zien in de context van carnaval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volg @auswitchmuseum op twitter eens. Iedere dag een foto en verhaal van een slachtoffer van de Holocaust. Vaak kinderen van 2-3 jaar oud die in de gaskamer zijn omgebracht. Komt steeds aan die posts, maar het is belangrijk om te herinneren. Dus waarom dat wel, en die dame daar in het kanaal niet ? Beiden zijn een tragedie ? Waarom over de bende van Nijvel niet ? Want dat is ook een no-go zone voor de Aalstenaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Minister-President
|
![]() Er zijn intussen al meer dan 20 klachten over de stoet binnengelopen bij Unia. Die worden overgemaakt aan het parket. De namen van de leden van de 'Klaugmierwagen' zijn genoteerd. Afwachten of de muilkorfmanie weer toeslaat en er verder gerechtelijk gevolg aan wordt gegeven.
![]() |
#476 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoor dat er heel wat klachten ingediend zijn, dus dit zal wel onderzocht worden. Dat denk ik ook niet, hoewel er altijd een rotte appel kan tussen zitten.
![]() |
![]() |
#477 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de carnavalisten dat niet door hebben is zorgelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er nog veel tragedies niet geparodieerd zijn, die parade mag ook geen 6 dagen duren, hee... Dat is hier al weerlegd, compleet met krantenartikel...
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan we nu ineens uitzonderingen maken? Ik vind banalizeren van de Shoah ook erg, maar blijkbaar mag men in Aalst met joden sterren op de borst rondlopen en "humor" maken over gasboetes. Volgend jaar nog een stapje verder? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |