![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je.... De Vlaams-nationalisten heb geen reden voor huilli huilli, integendeel! Ze behaalden met de verkiezingen namelijk 43% van de stemmen, en in ALLE peilingen nòg meer. De volstrekte meerderheid lonkt. Hoeveel behaalde jouw partaai weer? Nog 9%? Dan weet je ook waarom ALLE partijen, behalve de Vlaams-nationalistische, met recht en reden huilli huilli', én in hun broek doen van schrik voor nieuwe verkiezingen.
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn punt IS en blijft dat: het NIET de "huilli huilli" van de Vlaams-nationalisten is die alles overstemt. Die hebben daar absoluut geen reden voor. INTEGENDEEL. Ze behaalden de laatste verkiezingen namelijk 43% van de stemmen, en in ALLE peilingen nòg meer. De volstrekte meerderheid lonkt. Hoeveel behaalde jouw partaai weer? Nog 11%?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 maart 2020 om 08:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De Vlaams-nationalisten haalden helemaal geen 43%, niet dat 24,8% slecht was hoor.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 maart 2020 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ontkennen helpt niet hoor, zowel Vlaams Belang als N-VA zijn Vlaams-nationalistisch. En samen haalden die twee 43%, n'en déplaise ?* monsieur Panda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ge dat als vraag moet stellen getuigt van wat onzekerheid?
![]() |
#370 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt wel alsof je het licht van de zon wil ontkennen ? Citaat:
Citaat:
Ik ben hun biechtvader niet, noch hun psychiater.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 maart 2020 om 09:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat is zo.
Citaat:
Wat is het verband trouwens met de procentuele uitslag van de Vlaams-nationalisten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grappig verschijnsel die vendelierende blauwe belgicisten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat weigert onze Belgicisten in te zien met gevolg dat in plaats van met de hulp van een meer verdraagzame NVa de boel recht te trekken ze morgen nog alleen met verder gevoede onverdraagzame standpunten te doen zal hebben... Enfin, eigen schuld dikke bult... en die niet horen wilt moet maar voelen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 1 maart 2020 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tot voor kort gold immers het devies dat wie N-VA stemde Vlaamsnationalistisch stemde, maar dan wel op een partij die in aanmerking kwam voor regeringsdeelname. Door het dictaat van Magnette maakt hij de facto van VB en N-VA één blok. Dan zal het ook mijn bedoeling als kiezer zijn dat blok zo groot te maken dat het niet meer kan genegeerd worden. Denk maar niet dat ik terugkeer naar VLD, ik stem niet meer op belgicistische partijen. Ik ben ook niet zo geneigd naar N-VA terug te keren, want ik weet ook dat als er maar een mogelijkheid is om een regering te vormen met N-VA, dat Dewever dan rap het confederalisme terug in de koelkast zal steken.
![]() |
![]() |
#380 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2.