![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dat Maggie den ene blunder na de andere mag maken omdat ze federaal minister van volksgezondheid is, en haar verantwoordelijk kan afschuiven op de vijf andere ministers van volksgezondheid?
![]() |
#662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de Belgenlanders gaan nu toch niet doen alsof dit nieuws is dat ze nu pas vernemen? ![]()
![]() |
![]() |
#663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jambon en Beke dus in Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de federale minister van volksgezondheid was er geen reden tot paniek. Het is pas ver gekomen als de belgenlanders niet kunnen vertrouwen op hun vet betaalde federale ministers.
![]() |
#666 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens verwondert het mij niet in het minst dat jij meteen met een paraplu op maat klaarstaat om De Block droog te houden.
![]() |
![]() |
#667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry maar ben daarmee niet echt akkoord. Paniek is in alle omstandigheden een slechte raadgever. Maar, als je bedoelde dat de overheid in Belgenland amateuristisch tewerk gaat, dan ja: akkoord. (voor ene keer he. Laat het niet meer gebeuren. ![]()
![]() |
![]() |
#668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies! Niet De Block maar Jambon en Beke hebben het gedaan.
![]() |
#669 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Brusselse minister van Volksgezondheid keek zondag heel verbaasd en ongemakkelijk toen Bouchez zei dat de Gewesten bevoegd waren in Fase 1 & 2. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waren zij op krokusvakantie in Italië? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zag deze morgen nog steeds wagens met Belgische nummerplaat met grote skibox op het dak richting sneeuw rijden.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle middelen worden van stal gehaald om vette Maggie de absolutie te geven en Jambon en Beke de zwarte piet toe te schuiven.
![]() |
![]() |
#674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijna identiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu panikeert de EU omdat Italie volledig in quarantaine gaat. Een stille weer wraaak van Italie ? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.knack.be/nieuws/belgie/j...eck=1583836157 Citaat:
https://forum.politics.be/showthread...38#post9141538 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) ge zet daarmee net in de verf dat wat je zei dat over die zaken niet geroerd wordt of weggemoffeld wordt niet geheel klopt...anders zou ik dat nu niet van jou krijgen dmv een link 2) Elke is een tv-maakster geen politicus 3) ik krijg alleen maar wat flarden te zien over dat incident wat heeft ze concreet gezegd en wat klopt er niet ? Summier vind ik enkel dit terug : "“De herinvoering van de doodstraf staat er ook in, de mogelijkheid tot chemische castratie, een pleidooi tegen abortus en euthanasie, een sociale zekerheid gekoppeld aan arbeidsprestatie, beperking van werkloosheidsuitkering tot 2 jaar, een uitholling van de vakbonden, minder samenwerking tussen Europese lidstaten, versoepeling van de wapenwet" Nu juist ja dat zijn geen echte programmapunten maar wel streefdoelen of zaken die sterk bij het vb en hun achterban leven 4) heeft ze gezegd : "ja maar het had waar kunnen zijn hé...zoiets is schering en inslag bij het" ? 5) Ik weet echt niet wat de relevantie is om dit wicht aan te halen met betrekking tot het vergelijk tussen Maggie ( haren flater) en de anekdote van het moedwillig verspreiden van fakenews stijl Trump 'alternative truth' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zover ik er iets van gelezen heb is de media met dien dode naar buiten gekomen Maggie ( of haar equipe ) hebben dat blijkbaar overgenomen Dat hadden ze beter niet gedaan en eerst de zaak geverifieerd Voor de rest heeft ze dat rechtgezet zoals dat hoort |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De voorzitter v.h. EU-parlement, een Italiaan, blijft in z'n kot.
Hij volgt Maggie's raad op. Een verstandig man. |
![]() |
![]() |