![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We gaan jou veel zien hier op het forum. Vermoed ik zo. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#922 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De arts zal misschien gedacht hebben : Het zijn maar ambtenaren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#923 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#924 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#925 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zal wellicht massaal gebeld worden nu door mensen die hoesten en zo.
Olala...2 weken is 2 weken.
![]() |
#926 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De arts zal gedacht hebben...ah t' is het moment om veel extra patiënten langs de telefoon te krijgen.
![]() |
#927 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
'Healthcare on brink of collapsing': Doctors share stories from inside the Italy coronavirus quarantine Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#928 |
Partijlid
|
![]() China stuurt 2 miljoen mondmaskers naar Italië, hebben duizend beademingsmachines en ander zaken beloofd, en medisch personeel aangeboden.
Het vliegtuig met de mondmaskers was gisteren opgestegen, zou reeds in Zaventem geland moeten zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#929 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een corona-besmetting hoeft niet dodelijk te zijn, net als een gewone griep.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#930 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#931 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Thuis klagen ze over de werkdruk. ![]()
![]() |
![]() |
#932 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je vrouw moet ook meteen thuisblijven zo simpel is het. Als zij gedwongen wordt door de dokter en haar baas, dan moet ze bij beide protest laten registreren, anders is ze mede-verantwoordelijk. Doen! 'Wir haben es nicht gewüsst' en 'Just following orders' zijn al langer gebleken geen goeie verdediging te zijn, als het er op aankomt. Laatst gewijzigd door discuz : 12 maart 2020 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#933 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#934 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als zijn vrouw via de telefoon dezelfde symptomen meldt als Tavek (ook al heeft ze in werkelijkheid geen symptomen) dan kan ze ook gewettigd afwezig zijn zonder ruzie te moeten maken met haar werkgever. OK, dat is eigenlijk "liegen". Of "fraude". Maar aangezien de overheid het laat afweten moeten we allemaal zelf onze eigen verantwoordelijkheid nemen om verdere verspreiding van het virus tegen te gaan. Laatst gewijzigd door vanderzapig : 12 maart 2020 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#935 | |
Gouverneur
|
![]() De aap komt uit de mouw:
Citaat:
In Belgie wordt het nog erger dan in Italie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#936 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb net een vakantie moeten afzeggen voor volgende week, hupla, een hoop centen kwijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#937 |
Gouverneur
|
![]() Maggie zegt: ga bijna dood in uw kot
Pas dan kom je überhaupt in aanmerking om te kunnen worden getest, laat staan in behandeling genomen. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...huis~aa80d520/ Laatst gewijzigd door Tempest : 12 maart 2020 om 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#938 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dokter zei dat ze er vanuit gingen dat het virus al enkele weken de ronde deed in Belgie. Random steekproeven in Nederland bij snotteraars hebben uitgewezen dat al een significant deel van de bevolking besmet is. Er zullen er ook al een deel rondlopen die genezen zijn. Mijn vrouw was verleden week ook ziek, maar die heeft het gewoon als licht griepje/verkoudheid beschouwd. Maar als we er nu over nadenken: ze was gevaccineerd tegen de griep en ik heb de griep ook al gehad in November.... Maar ze testen dus niet, dus die cijfers zijn zinloos om daar op blind te staren. 1 groot voordeel: de death rate gaat veel en veel lager uitvallen hierdoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#939 |
Banneling
|
![]() Maar laten we het zo zeggen, dit is digitale communicatie (ik ga weinig mensen nog zien de komende twee weken): ik hoest me de boel bijeen, keelpijn a la volonte (pak propolis om dat te verlichten) en ben voor de rest zo mottig als een konijn....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#940 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Death rate = (aantal sterfgevallen) : (aantal besmettingen) Indien het officiële aantal besmettingen veel lager ligt dan het werkelijke aantal, dan gaat de officiële death rate de hoogte in. De teller van die breuk - het aantal sterfgevallen - is minder makkelijk weg te moffelen. |
|
![]() |
![]() |