![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Zielig.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat krijg er er niet op 1, 2, 3 uit!
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 13 maart 2020 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik begrijp die obsessie met wc-papier niet
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Better feel save then sorry! Beter voorzorgen nemen en preventief te werk gaan dan achteraf met de gebakken peren te zitten en te laat te komen. Het recht in eigen handen nemen en het niet laten afhangen van derden. Baat het niet, dan schaadt het niet!
De supermarkt ... allen daarheen! Nu bij aankoop van 2 Corona’s, 1 Mort Subite gratis!
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd want hamsteren is (in dit geval toch) nergens goed voor.
Dat de supermarketen nu gouden zaken doen is wel een verkeerd beeld want dat brengt ook extra kosten met zich mee. De rekken moeten aangevuld worden, mensen moeten overuren kloppen en dat zijn extra kosten. Uurlonen die duurder zijn dan de gewone uurlonen zonder het dan nog te hebben van de extra transportkosten die er bijkomen. Ze verkopen nu mss meer, maar als men nadien de rekening zal maken zal er van gouden zaken niet veel meer overblijven vrees ik.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 13 maart 2020 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kunnen ze beter pampers kopen ipv WC-papier.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet. En het is worldwide, dus zelfs niet cultuureigen...?
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 13 maart 2020 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal voornamelijk te maken hebben met het feit dat politici van de traditioneeltjes de mensen al decennia lang zitten te beliegen en bedriegen. De meesten geloven Wilmes dus niet als ze blijft benadrukken dat hamsteren niet nodig is. Velen gaan er dan vanuit dat het wel degelijk nodig is. Ik geef toe dat ik ook stante pede in de winkel zou staan moesten Guy Verhofstadt of Johan VDL straks zeggen dat er geen reden tot paniek is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200313_04888239 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Vooral niet vergeten dat dit geen bijkomende verkopen zijn - wie nu genoeg koopt om 4 weken verder te kunnen, koopt de volgende 4 weken niets meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die aankoop van vandaag kost wel extra moeite = duurder. Aan het einde van de rit hebben ze meer omzet gemaakt, maar minder winst. Daardoor is 30% aan hamsteren niet gelijk aan 30% meer winst. Maar ze overleven het wel, bij de goedkoopste supermarkt van het land hebben ze de bedienden en kaderleden opgeroepen in de distributie te gaan helpen. Alles moet blijven liggen zodat ze zeker geen excuus hebben van geen tijd daarvoor. Laatst gewijzigd door dpg : 13 maart 2020 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die verkopen helemaal niet meer. Ze hebben nu een piekverkoop en zullen dan later een minderverkoop hebben. Logistiek kost dat dus gewoon allemaal meer en de omzet zal niet significant omhoog gaan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Straks om 20.40u eens kijken bij de colruyt voor de weekendaankopen.
Neem aan dat de hamsterende randdebielen dan wel voor de tv hangen... |
![]() |
![]() |