![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Pandareus : 13 maart 2020 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem dus mijn goede raad aan en ga maar op het tiktak forum lullen, daar zullen ze graag horen hoeveel talen je spreekt het niveau ervoor heb je toch al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De nationaal genomen maatregelen hebben niet alleen effect op de gewone scholen maar ook op avondonderwijs. We weten ondertussen dat jij niet goed bent in Spaans, en daarom wat jaloers bent, vandaar dat je mij op het Portugees altijd maar aanvalt. Kinderachtig, en o zo doorzichtig. Citaat:
Op dat gebied ben je net zo'n egotripper als dpg. Zeveraar.
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
Mijn punt was ontopic, je jaloerse gejank is dat niet.
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]()
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Ik ken dat forum niet, maar blijkbaar ken jij het op je duimpje...
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Het lijkt mij eerder iets voor mensen die anderen persoonlijk aanvallen, bij gebrek aan interessante argumenten.
Geen wonder dat je er zo thuis in bent.
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() QED dus, want de enige die aan persoonlijke aanvallen en schelden deed en zich daarnaast als een klein kind gedroeg zijt gij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
De persoonlijke aanvallen kwamen van jouw kant, dat kan iedereen hier herlezen.
![]() |
![]() |
#153 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vel geen persoonlijke oordeel over uw hobby´s. Ik vel een oordeel over uw "probleem". Citaat:
Ga dus maar ergens het verongelijkte kind spelen omdat ik een mening heb over uw luxe probleem "gaat mijn cursus spaans wel door" en "ik heb ook nog een een cursus portugees". Laatst gewijzigd door dpg : 13 maart 2020 om 23:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||
|
![]() Citaat:
Mij lijkt jouw probleem eerder dat je een kluns bent in talen, en jaloers op wie er wel goed in is. Daarom verzin je 'problemen' als iemand een vraag stelt. Citaat:
Zo te horen ben jij met veel zaken een kluns. Citaat:
Dat ik ze allebei vernoem, is omdat ze in 2 verschillende steden plaatsvinden, en ook in 2 verschillende scholengroepen. Wat is jouw probleem eigenlijk? Dat er iets niet in die persconferentie gezegd werd? Of dat je jaloers bent op mensen die geen kluns zijn in talen? Want ik heb geen probleem, ik had een vraag... De vraag is al beantwoord door de onderwijsinstellingen zelf. Het probleem heet dpg.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 13 maart 2020 om 23:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Banneling
|
![]() Anderen hun meningen zijn duidelijk uw ding niet anders zat ge de ganse dag niet te lullen over uw "luxe probleem" en er van alles bij te fantaseren om uw gedrag te minimaliseren.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |||
|
![]() Citaat:
De enige die hier problemen verzint ben jij. Als je het verschil niet kent tussen een vraag naar informatie en een probleem, dan snap ik dat jij zo'n kluns bent met talen, maar ook met redeneren. Citaat:
Dat is zo met heel veel hobby's, sportclubs en dergelijke. Een gezonde geest in een gezond lichaam, weet je wel. Maar ja, er zijn zo van die losers die niet goed zijn in talen, en daar dan een probleem van maken. Of is het omdat je niets van kritiek op deze regering kunt verdragen, en dat je zelfs een eenvoudige vraag voor kritiek neemt? Citaat:
Je bent niet belangrijk.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 14 maart 2020 om 00:00. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al uw gescheld de ganse dag zegt meer over uw persoon dan uw vermeende "talenkennis". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
En die talenkennis is al genoeg bewezen, niet dat dat terzake doet, maar ik voel dat het wat steekt...
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge hoeft niet te herhalen dat ge u aangevallen voelt door een mening, dat is overduidelijk en ook dat zegt meer over u dan ge zelf beseft, net zoals het konstant opscheppen over uw talenkennis alles zegt over uw persoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Ik schep niet constant op, ik heb gewoon gezegd dat ik die cursussen volgde. Jij bent het die daar zo'n probleem van maakt, waardoor ik alleen maar kan afleiden dat jij er zelf een kluns in bent.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 14 maart 2020 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |