![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch moet dit door de kamer (vertrouwen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat het "slimste van de klas" betreft: goed politieker net als Magnette trouwens (beiden uitmuntend Belgisch politiek-street-smart) is mijn idee -tot spijt van wie het benijdt- Citaat:
Citaat:
![]() Langs de andere kant: daar zijn de Brabanders en de Limburgers dan weer vet mee!
![]() |
![]() |
#444 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ga ook mezelf nog maar eens quoten: Citaat:
Zullen we ooit nog van de 'noodregering' verlost geraken? Mogen we 'onze' 'democratie' voorgoed vergeten? Ik ben er alleszins niet gerust in. De kat zit bij de melk; krijg ze nu nog maar weg.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zei al van het eerste moment dat ik hoorde dat De Wever premier wilde worden: eerst zien dan geloven. Het is alweer op een monumentale sisser uitgedraaid met dank aan de Walbanezen.
Wat nog overschiet van dit land na de coronacrisis zal ophouden met bestaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meet 'the respectables' (da's wel wat béter dan 'the deplorables', niet?).
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 16 maart 2020 om 08:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer denk jij dat de crisis bezworen is ? Als je naar China kijkt, waar de epidemie het eerst uitbrak, zie je dat er permanente gevolgen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie had ooit gedacht dat de concurrentie van het Vlaams Belang zo ver zou gaan in de sluiting van grenzen om tot een asiel- en migratiestop te komen ? Wie had ooit gedacht dat de concurrentie van PVDA+ zo ernstig nationalisatie van bedrijven overweegt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien de volmachten ook voor de gevolgen van de crisis gelden is het probleem dat er geen einde komt aan de crisis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Het waren parallele schijnonderhandelingen. Als je de politiek wat volgt weet je dat je geen aandacht kan schenken aan het gepalaver over de formatie in de media. Het zijn de koninklijke opdrachthouders die zonder veel medialekken Sophie Wilmès I een bijzondere meerderheid met volmachten in het parlement bezorgden. Paul Magnette was de eerste die het uitlekte en de Antwerpse burgemeester maakte zich belachelijk in de media door zichzelf onoprecht als federaal premier te lanceren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hey, Belgie is gered als ik Tavek mag geloven.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dat de particratie doorbroken wordt en zoals in de UK er veel parlementsleden uit de partij worden gezet of het zelf aftrappen als ze niet als stem- en klapvee functioneren in het parlement bij de vertrouwensstemming ?
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 maart 2020 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat de cumul van Bart De Wever, partijvoorzitter zetelend in het kernkabinet Sophie Wilmès, politieke ruziemaker en burgemeester van een grote stad als Antwerpen kwalijke gevolgen heeft voor de epidemie in ons land en meer specifiek in Antwerpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
P. Mijlemans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij krijgt de kans niet, en dat weet jij goed genoeg. Maar de kans niet geven, en dan zeggen dat hij niet wil, dat is typisch voor de rest. Ik vind dat sinds de regering Michel gevallen is, wij in een soort dictatuur leven. Eerst wilden ze niet direct verkiezingen uitschrijven. Daarna beviel de PS de uitslag van de verkiezingen niet, en hebben ze een jaar lang de onderhandelingen gesaboteerd. Nu willen ze geen noodregering, mar gewoon wat volmachten geven aan de huidige 25% minderheidsregering. Daarna gaan ze waarschijnlijk weer Vivaldi opdringen, of nieuwe verkiezingen opdringen. Het is de minderheid van Walen die alles opdringt aan de Vlamingen. Voor mij kan dat confederalisme niet rap genoeg komen, en anders splitsen van dit kloteland!
![]() |
![]() |
#460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
A195 opvoeren als voorwaarde voor regeringsdeelname in volle crisis. Jullie staan op en gaan slapen met vlaams nationalisme, al de rest is bijzaak, ook al sterven er mensen. |
|
![]() |
![]() |