![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() De enige goede tegenstrever is een dode tegenstrever. Letterlijk dan. Want ze maakten zich ook al vrolijk over de mogelijkheid dat Trump en Bolsonaro zouden bezwijken aan het corona-virus. Slinkse truuken en minachten van democratie is 1 ding. Dansen op lijken is van een andere orde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Iemand die heult met bedriegers om een ander een loer te draaien, wordt vroeg of laat zelf een loer gedraaid, door die bedriegers waarvan die dommekloot dacht dat hij ze wél kon vertrouwen...
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 17 maart 2020 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Ach kom, niet zagen. Het had evengoed gekund dat ik was opgescheept met een kater van jewelste door een NVA/PS regering.
protip aan de NVA partijbonzen: probeer in de komende jaar de communicatie wat te dimmen & eens kijken of er lijnen kunnen worden opgezet naar Wallonie. Ipv de Waal als schietschijf te gebruiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meende gehoord te hebben dat Wilmes nu naar het parlement moet om het vertrouwen te vragen. Voor zover ik weet is dit nog niet gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leve Frankenstein! Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 17 maart 2020 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar zeg eens wat je van dat achterbakse, leugenachtige manoeuvre van Magnette vind, keur je dit goed, juich je dit toe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is gewoon het gevolg van de jarenlange wederzijdse zinloze demonisering. Je oogst wat je zaait.
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() Ach Zephyrkaos, het trolniveau zul je helaas nooit overstijgen. Ik heb je nooit iets anders weten posten dan zulke banaliteiten. Zelfs geen foto in de tettendraad. Triestig he?
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 17 maart 2020 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met de dag begrijp ik meer en meer hoe de Duitse nazies zo een heel volk hebben kunnen bedriegen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 17 maart 2020 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf2020...3D35700EFE07A2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kronkeldekronkel. Gelul van het zevende knoopsgat. Iemand die van alles beloofd en toezegt op dat niveau en dan als hij de dag erna voor de camera's staat zijn kak intrekt omdat zijn achterban het niet pikt die heeft afgedaan en dat heeft niks met uw zogenaamde jarenlange zinloze demonisering te maken tenzij het over de demonisering van NVA in PS kringen gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af wat Di Rupo hiervan zegt, waarschijnlijk lacht hij in zijn vuistje want naar het schijnt mogen die twee elkaar totaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() Inderdaad een totaal verdeeld land, waar de Vlamingen de interne vijand zijn van de franstaligen... Iedereen weet dat men een volk het beste verenigd dank zij zo'n vijand en dat men zo een volk alles, maar dan ook alles kan wijsmaken... In dit geval nl. de teloorgang van Wallonië door interne corruptie... Maar de Walen zijn er rotsvast van overtuigd dat dat door de fout van die stoute Vlamingen is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals ik in een andere post zei: de almacht van de voorzitter is aan het afbrokkelen. De basis roert zich. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat is de huidige politieke realiteit. En charlatans a la Magnette teren op die angst zoals een vampier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |