![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 |
|
Banneling
|
Dewael repliceert de SPa en NVA:
Een regering in lopende zaken kan geen volmachten krijgen. Dus door akkoord te gaan met de volmachten, waren ze ook akkoord met het vertrouwen, per definitie. Sluwe lepe vos |
|
|
|
|
|
#402 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een farce volk, een farce regering en een farce land.
|
|
|
|
|
#403 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb hem al dagen niet meer gehoord, grappig was hoe vaak N-VA twittertrollen posts van hem "leuk" vonden en deelden. Ik vroeg het ook aan Alain Mouton maar die antwoordde niet meer. Uit schaamte vermoed ik. Wat Wilmès II betreft: een schandalige constructie. Wat Bardogan betreft: bewust kelderen door te gaan verkondigen dat je premier wil worden en toch maar blijven vasthouden aan Theo De Kwaker... Devos had 100% gelijk. Het "onafhankelijke" mediaplatform Doorbraak zei net hetzelfde, maar daar lees je nergens kritiek op Bardogan. Of wat dacht u? Dewever is zijn partij aan het kapotmaken. En hij gaat meer en meer de Baudet-kant op: https://twitter.com/SaidBataray/stat...33463264092160
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 19 maart 2020 om 13:01. |
||
|
|
|
|
|
#404 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#405 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als er voldoende partijen zijn buiten de extremen die denken er garen mee te kunnen spinnen zullen die er sowieso komen. Dit virus verandert alles. Kijk ook maar eens in de VS, ook daar zal corona bepalen wie de volgende president wordt. |
|
|
|
|
|
|
#406 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#407 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Khatabbi krijgt haar jobke in het hoogste orgaan van dit land. Benoeming maakt deel uit van de deal met de liberalen. Tavek staat volledig achter deze koehandel en noemt zichzelf moreel superieur terwijl hij geen enkel moreel kompas heeft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#408 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In dit hele pokerspel zijn er toch nogal wat fouten gemaakt... (*) (*) disclosure : waarmee ik geen terugname doe op de vaststelling dat Magnette een leugenaar is, en Nollet een intrigant. Maar als het klopt wat Le Vif schreef, dan was het redelijk dwaas van de GL om Francken als vice-premier naar voor te schuiven... |
|
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kunnen ze de werkloze Francken daar naartoe doen |
|
|
|
|
|
|
#410 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#411 |
|
Banneling
|
Ambassadeur in Libanon ofzo zodat die zijn handeltje weer kan opzetten.
Laatst gewijzigd door dpg : 19 maart 2020 om 13:22. |
|
|
|
|
|
#412 |
|
Banneling
|
Jambon is de enigste NVA'er met een goed netwerk in FR Belgie.
Dat ze die VL minister president hebben gemaakt is waanzinnig dom. |
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vanaf dat moment is het inderdaad... een puur politieke benoeming. Aan de betrokken partij(en) om uit te maken wie in de benoemingsronde de kans krijgt. Ecolo was aan de beurt, en koos voor khatabbi. Dat N-VA tegen haar stemt begrijp ik voor de volle 100%, na al haar uitlatingen over die partij. Maar derden (in casu o-vld) hebben geen uitstaans met die stammenoorlog. Mocht ikzelf in de senaat zitten, ik zou ook tegen stemmen. Tegen partijorder in zelfs. Omdat ik walg van dat mens, maar ZEKER niet omwille van de leugenachtige drogredenen die N-VA hanteert om haar kandidatuur te fnuiken. |
|
|
|
|
|
|
#414 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeker.
Die is nooit zo dwaas geweest om zich via twitter tot een Blokker te shapeshiften en zo onaanvaardbaar te worden. |
|
|
|
|
|
#415 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De dag erna, waarschijnlijk enkele telefoontjes met partijgenoten a la De Roover en Francken later, begon hij weer dat boetes niet nodig zijn en dat men niet moest overdrijven. Burgerzin zal wel voldoende zijn. En Dewever zat in GVA weer te claimen dat het probleem de "allochtonen" waren die niet bereikbaar zijn door de Vlaamse media. Die nu het virus zouden rondstrooien. Hallicunant. De realiteit is dat Vlamingen, en vooral Vlamingen die centen hebben om te skieen, dit virus hebben zitten te verspreiden. |
|
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#417 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Belziek is Belterminaal geworden.
Dankzij 'sluwe lepe vossen' en de geile machtshoeren die zich daar graag mee laten zien op de digitale Place-M'as-Tu-Vu? van Twitter en Twatter. Mij gaat ge alvast niet horen janken daarover. De vraag is nu natuurlijk of de Zuid-Nederlanders ertoe zullen durven over te gaan wakker te worden. Als ge 't mij vraagt: 't zit er niet direct in. Teveel conara in de dikkoppen. A bon entendeur...
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
#418 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|