![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1841 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#1842 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er mag NIET naar de kust gegaan, er mogen enkel nog essentiële verplaatsingen plaatsvinden. Maar kom, als hij dan toch de raadgevingen aan z'n laars lapt & meent dat voor hem uitzonderingen gelden, hoeft hij niet hypocriet de moraalridder tgo anderen uit te komen hangen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 19 maart 2020 om 14:16. |
|
|
|
|
|
|
#1843 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bedankt. Het zijn jonge mensen dus ik denk/hoop dat het wel goed komt.
Ondertussen ook vernomen dat een tante van 90 zwaar ziek is aan de luchtwegen. Ze had al wat andere klachten, dus of het Covid is, is niet geweten. Ja jongens, het wordt wel reëler zo.
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 maart 2020 om 14:09. |
|
|
|
|
|
#1844 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We interpreteren en reageren allen verschillend op de diverse impulsen van buitenuit. Zie maar de Schoof die onafhankelijk besliste om rap terug te keren, en terecht! Ik las net dat een hoop Britten liever wachten tot ze door de lokale overheid uit hun hotellekes gesjot gaan worden alvorens terug naar Albion te verhuizen. Diverse interpretaties? Sobeit!
|
|
|
|
#1845 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij heeft er persoonlijk voor gezorgd dat ik een gloeiende hekel kreeg aan 'moderne wiskunde'. Gelukkig had ik in het vijfde jaar een leerkracht wiskunde die geen medelijden had met z'n leerlingen van de Latijns-Griekse, maar wél over een heel grote dosis humor en wijsheid beschikte. Ik had in het eerste jaar humaniora ook een leerkracht geschiedenis die propaganda maakte voor het Jongerenfront en de Wiking-Jugend. Dankzij hem ben ik mij beginnen te interesseren voor het anarchisme. Zowat het gehéle lerarenkorps bulkte trouwens van de Protea-aanhangers, rechtse katholieken, vrije-markt-zeveraars, ... Hun indoctrinatie-pogingen hebben niet veel uitgehaald
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#1846 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1847 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En Barnier.
Maar dat zal voor het UK geen probleem zijn wegens hun herd immunity. Keep visiting the UK Michel!
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 maart 2020 om 16:25. |
|
|
|
|
|
#1848 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1849 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wacht op de hemelvaart van Pence.
P.S.: Vertel Donald om zich goed te verzorgen, in afwachting!
|
|
|
#1850 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1851 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien zijn de hotels hier nog altijd niet gesloten. En ik heb me geïnformeerd en alles is wettelijk in orde. Niks te uitzonderingen. Niks te raadgevingen aan mijn laars gelapt want het is allemaal nagechecked geweest. ![]() Maw, ge zult mé iet anders moeten afkomen. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 19 maart 2020 om 16:56. |
|
|
|
|
|
|
#1852 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 maart 2020 om 16:39. |
|
|
|
|
|
#1853 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En de Belgische ??? |
|
|
|
|
|
|
#1854 |
|
Banneling
|
LIVEBLOG. WHO trekt waarschuwing voor ibuprofen weer in.
|
|
|
|
|
|
#1855 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op die leeftijd kon ge 't school af en toe wel brossen, hé, bustjes ghaon kapp'n. Voor dat probleem met godsdienst kon ik rekenen op m'n familie, trouwens. Om van de familie weg te geraken, had ge alleen zelfmoord of leukemie.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#1856 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|