![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpel : ofwel je neerleggen bij de bestaande consensus, ofwel het afbollen. Wat uiteindelijk hun keuze was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom Elio... Magnette heeft geen kloten van de Schoof te maken met de beslissingen van de regering Michel, waarin N-VA dit mee goedkeurde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je dat kan bevestigen, dan zijn alle standpunten duidelijk en verzoend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Regeren IS consensussen maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we gaan nu toch ni beginnen zievere heej ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Magnette, ligt die clowneske figuur nu nog overal olie op het vuur te gooien en te stoken dat het niet mooi meer is?
![]() PS-voorzitter Paul Magnette zwaar onder vuur, in eigen rangen en in de Wetstraat.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ontkent toch niemand ? Wel integendeel. Ik noem hem (Magnette) gewoon een leugenaar. En verder heeft dit eigenlijk geen enkel verband met de beslissingen die de regering Michel, met N-VA daarin, toen had genomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA en VB hebben hun kak ingetrokken en tegen deze regering gestemd.
Ik hoop dat deze regering goed werk zal leveren ivm de Coronacrisis. Wellicht worden de voorstemmers daarvoor ook beloond bij de volgende verkiezingen. Dus Bart, niet komen janken dan en de Calimero uithangen. Ik wens iedereen toe gezond te blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Neen, ik maakte enkel de vergelijking dat toen NVA dit deed ze worden bestempeld als laffe honden en doet Magentte iets soortgelijks dan wordt hij bestempeld als een meester-strateeg. Zoek de 7 verschillen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() Maar we zijn toch ook akkoord dat er in het verleden niet zelden van het regeerakkoord (of een ander politiek akkoord binnen de schoot van de regering) is afgeweken, zonder dat de regering daarover is gevallen?
Hoe kan dat, als twee partijen hetzelfde doen en als de regels voor elke partij gelden, maar de uitkomst verschillend is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel dat het epidemische aspect van de coronacrisis nog een jaar duurt ( lijkt me al maximaal gerekend). Daarna volgt het aanpakken van de budgettaire impact van de crisis. Denk je dat daar veel plaats zal zijn om cadeau's uit te delen ? Drie jaar de burger (lees : de Vlaming) pijn doen zal het worden. Veel beloning zal daar vermoedelijk niet aan vasthangen, als een regering bestaande uit 7 partijen het al zo lang zal uitzingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want ik kan me voorstellen dat als er X doden vallen, ongeacht de waarde van X, de regimekranten lovend zullen beweren: "Dank zij deze regering zijn er geen 5X of 10 X doden gevallen."
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 20 maart 2020 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld als deze crisis bezworen is en er een sfeer hangt van "goh, we hebben het beter gedaan dan onze buurlanden". ALS, is inderdaad hier belangrijk, niks staat vast in de toekomst. Maar het kan een plan zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iets zegt mij dat de schuldenlasten van de EU staten, maar ook de VS, niet draagbaar meer zal zijn op de middenlange termijn. Een rente opstoot en het is voorbij. De ECB/FED haar arsenaal is uitgeput. Er zal wel een devalutie of schuldenjubilee volgen. |
|
![]() |
![]() |