![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trump zou beter IETS doen ipv het weer op de anderen te steken.
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik word er bijna misselijk van hoe elke politieke tegenstander van de president deze crisis gebruikt om iemand af te willen zetten onder het mom van "hij neemt te weinig maatregelen en is verantwoordelijk". In Brazilië gebeurt momenteel net hetzelfde. Je kan maatregelen nemen maar het is wel aan de mensen om er iets mee te doen. Niet elk land heeft economisch gezien genoeg ademruimte om weken of maanden niet te gaan werken, wetend dat vadertje staat wel geld zal geven. Meer dan 50% van de Amerikanen leeft van pay check to pay check. Als die mensen nu op hun kont moeten gaan zitten tot dit virus uitgeroeid is, komen ze financieel zwaar in de problemen. En dat is voor een groot deel van de wereldbevolking zo. Vandaar dus de mentaliteit van zo veel mogelijk te werken
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
We hadden toen beter ook alle vluchtverkeer lamgelegd. Maar toen liepen de Europeanen nog wat achter. Maar doe gerust verder met Trumpbashen als dat U ontspant.
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 21 maart 2020 om 16:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er een probleem? Grenzen sluiten! Dat is het enige dat Trump kent. Hij lijkt heel erg op onze eigen xenofobe roeptoeters.
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar, neen, virtuesignalling was belangrijker dan de bevolking te beschermen, eindigend in de beschamende #hugAChinese campagne van de burgemeester van Florence.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump zou nu beter de grenzen van Florida sluiten als ge begrijpt wat ik bedoel.
![]() |
#27 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Het verbieden van alle vluchten had de allereerste maatregel moeten zijn. Een vliegtuig is de ultieme broeihaard waar honderden mensen uit verschillende culturen het virus aan elkaar doorgeven en de wereld rondsturen. Het feit dat dat niet onmiddellijk verboden wordt bij ons, doet me denken dat er bijbedoelingen zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Florida wordt volgens mij hell on earth de komende weken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() wat snapt ge niet aan het simpele feit dat ge met grenzen toe alleen niks zijt als het al binnen zit en dat grenzen nooit te nimmer 100% gesloten zullen zijn ? Nog geen paar dagen geleden heeft men ergens in één of ander zoveelste programma een verhelderend filmpje uitgezonden. Één scherm doet niks als er al eentje binnen zit of een klein gaatje in zit Het geeft enkel een delay voordat ge net dezelfde situatie verzeild...op dat moment zet ge misschien beter open Zoek ook eens op : diffusie ...en combineer dat met het feit dat elk deeltje op z'n weg andere deeltjes de zijne maakt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Weet je trouwens waarom dat de 'Spaanse' griep werd genoemd? Die griep is niet in Spanje ontstaan, en was daar niet eerder of erger. Maar de andere landen waren nog volop in WO-I, en censureerden hun pers. Er mocht niets verschijnen wat onrust op het thuisfront zou veroorzaken. De Spaanse pers werd niet gecensureerd, en schreef dus volop over die tragedie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europese hulp? Hoort er iemand iets van Europa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() De tsjechen hebben 680k maskers voor italie gepikt....
Oh boy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Europese landen hamsteren dus ook. Het zit echt op alle niveau's dat egoïsme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volksgezondheid is de bevoegdheid van de individuele landen en sommigen gaan daar ethischer mee om dan anderen.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() All's fair in love and war
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Duitsland en Zwitserland vangen Franse coronapatiënten op.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |