![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik de volgende keer als ik ga winkelen mijn full facemask ga opzetten.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds die maatregelen en de geruststelling dat er genoeg voorraden zijn is dat fel geminderd...mensen spreiden ( nu ze thuis zijn ) ook hun inkopen over de loop van de dag En in de winkels verloopt het in principe rustiger en ordelijker omdat er veel meer plek is Het secundair hamsteren ( ik neem wat extra mee want de aanvoer loopt wat achter ) blijft wel onverminderd duren. Neeje deze morgen was uitzonderlijk chaotisch kriskras door elkaar geloop. Ik denk dat mensen het 1) nu al beu worden 2) panikeren bij het zien van lege schappen die ogenschijnlijk leeg blijven 3) erg haastig willen zijn om een zoveelste winkel te bezoeken op zoek naar wat er niet was Ik ga in ieder geval tijdens deze periode nooit méér 's morgens winkelen. Weinig mensen met enige bescherming en totaal geen afstand respecteren lijkt me niet zo gezond Laatst gewijzigd door praha : 23 maart 2020 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor gel is er al een week een bestelling bij onze apotheker. Wij wachten.
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet gewoon proberen zo min mogelijk je gezicht aan te raken tijdens het winkelen en nadien je handen wassen of desinfecteren. Link : https://www.demorgen.be/tech-wetensc...irus~bfd53563/ Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 23 maart 2020 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier in de plaatselijke supermarkt kreeg je vandaag zelfs een paar wegwerphandschoenen alvorens je de verplichte winkelkar moest vastnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik gebruik gewoon brandspiritus*(ethanol en methanol met een vleugje slecht smakend kots-spul) in een plantenspuitbus. Met een bus van 5 liter uit de betere drogisterij kom je een heel eind. Je kan ook javel gebruiken om eenzelfde resultaat te bereiken, maar da's minder leuk voor uw vel of de kleurtjes van uw bezittingen. *je kan dit spul nog steeds gewoon bestellen en aan de deur laten leveren. Voor gel, je kan genoeg zelfmengformules vinden op het net. Je verzuipt in de instructiefilmpjes op YouTube.
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan goed zijn, maar mijn handen telkens ontsmetten met brandspiritus vind ik geen goed idee. Dus ontsmet ik mijn handen eerst thuis met een deftige zeep en water. Dan de ontsmette nitril handschoenen aan. En tijdens het winkelen kan ik zonder problemen die handschoenen ontsmetten met een klein verstuivertje dat in een jaszak past. (ook handvaten, deurklinken, zelfs goed ingepakte goederen)
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze blijven dragen is uiteraard nutteloos. https://forum.politics.be/showpost.p...93&postcount=1
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, nog een goeie ontsmettingsmethode voor dingen, een microgolfoven.
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel meer dan een jaarlijks wederkerend griepje zal het niet zijn. Ook BDW haalde van Ranst zijn uitspraken in Ter Zake nog eens aan. Laatst gewijzigd door daiwa : 23 maart 2020 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heerlijk die paranoia ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Partijlid
|
![]() Ik doe wat water in een emmertje met wat afwaszeep en een flinke scheut javel, en was daarmee alle deurklinken af in het gebouw, de knoppen in de lift en de liftdeuren.Dit kan helpen de virusoverdracht te stoppen. Verder handen wassen alsof je een chirurg bent.
|
![]() |
![]() |