![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans is de oplossing zeer simpel: geen vette wedden meer voor die politici (allemaal) zolang er geen regering is! Dat ze maar gaan doppen vermits ze niet werken. Behalve voor deze politici die hun job doen en zich effectief bezig houden met de corona-perikelen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 maart 2020 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#822 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Ambtenarij werkt. De pensioenen worden betaald. De rentes op staatspapier zijn negatief (de markt vertrouwt ons) In tijden van crissisen werken onze instellingen. Jijzelf voelt er niks van als men politieke spelletjes speelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#823 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#824 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#825 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat nu echt nodig om mijn dag te vergallen door de naam van dat geval te vernoemen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zijn openhartigheid en spontaneïteit heeft mij verrast.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#827 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn geen bananenrepubliek in een continent als Afrika of Zuid-Amerika. Maar waar we gerust in de kop van het Europees peloton zouden kunnen meekoersen, zitten we begod in de staart, met niet zo ver achter ons de bezemwagen. En dat geldt voor onze economie, onze democratie, onze volkscultuur ... en bla bla .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#828 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#829 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rousseau is alleszins niet met die insteek in het vak gestapt. Benieuwd hoe hij zal evolueren. Als hij meestapt in het cynische verhaal van Magnette dan stopt het natuurlijk, maar op dit moment krijgt hij nog het voordeel van de twijfel. Hoe dan ook, ik kan me geen enkele voorzitter van de sossen inbeelden waarvoor ik ooit 1 greintje sympathie gehad heb. Dus, op dat vlak is het al een verbetering voor de SP.A. Benieuwd of hij effectief de Deense lijn gaat beginnen volgen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 24 maart 2020 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#830 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ‘t coiffeurke Van Grieken dan?? Wel, die doet nog minder dan die twee laatste knapen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 maart 2020 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#831 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#832 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Eab_beh07HU |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#833 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welnu, https://m.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#834 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#835 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#836 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#837 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#838 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS: Ik ben nu dolblij dat Dr. Di Rupo door heeft geduwd in de nationale veiligheidsraad met zijn lockdown, die Jambon niet wou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#839 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is kwa volkscultuur even verschillend van elkaar onderling als Duitsers van Fransen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#840 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |