Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2020, 12:35   #441
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Hij zei inderdaad dat de mensen naar de Turkse TV keken. Hij zei er ook bij dat Turkije een week achterloopt op België (kwa maatregelen).
'k Heb hem!
Oud 25 maart 2020, 12:38   #442
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Niemand zegt dat het verwaarloosbaar is.

Maar doe niet zoals reservespeler die "doet" alsof hij iets doet om die gemeenschap te motiveren, daarvoor moet je maar naar posting 2 en 4 van dit onderwerp kijken.
https://forum.politics.be/showpost.p...75&postcount=2

https://forum.politics.be/showpost.p...75&postcount=4

Hetgeen die verfoeilijke Reservespeler (hoe durfde hij) schreef, werd gisteren in de afspraak bevestigd.

Al de rest is lullen en trollen door mensen met een heel laag ver...…...k niveau.

Alles om de N-VA maar in een slecht daglicht te plaatsen, de waarheid of de argumenten doen er niet meer toe.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 12:53   #443
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hetgeen die verfoeilijke Reservespeler (hoe durfde hij) schreef, werd gisteren in de afspraak bevestigd.

Al de rest is lullen en trollen door mensen met een heel laag ver...…...k niveau.

Alles om de N-VA maar in een slecht daglicht te plaatsen, de waarheid of de argumenten doen er niet meer toe.
Och wat wil je... Ik denk dat er weinig of geen Belgische francofonen zijn die even erg Vlamingen haten als onze Turk DPG.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 13:27   #444
Tavek
Banneling

Standaard

Triestig volkje jullie.

In alles een vreemdelingenprobleem zien (wat het niet is).
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 13:35   #445
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Och wat wil je... Ik denk dat er weinig of geen Belgische francofonen zijn die even erg Vlamingen haten als onze Turk DPG.
dpg Is genen Turk.

dpg Is 1 van de 'pierlewietekes' die destijds lid van dat clubbeke was dat 'didactisch' materiaal verzamelde om 't forum aan te klagen bij 't destijdse CGKR.

Hij draaide toen ook al regelmatig door bij elk vermeend 'racisme', met ontelbare dubbelniks.

Dit gezegd zijnde, bij de Facebook-groep "Ge zijt van Genk als..." roepen Turken nu zelf regelmatig op om thuis te blijven, in 't Turks & Nederlands. Gisteren werden er zelfs nog 'n paar beboet door politie, om samen te troepen. Hardleers.

Wat dat "geen Nederlands verstaan" betreft ( Les excuses sont faites pour s'en servir), was er zelfs 1 die schreef dat als 't gemeentebestuur uitvaardigde dat elke Turk 'n premie van 1.000 € kreeg, af te halen om 9 u morgenvroeg, er geen enkele zou mankeren, dan kennen ze plots allemaal Nederlands.

Kom mannekes, deepeegee op kop, begin nog wat te blèten over racisme en drek edm.

Blijf in uw kot betekent voor iedereen blijf in uw kot.

Ik heb geen weet van uitzonderingsmaatregelen, behalve voor mensen die wèrken!

Laatst gewijzigd door SDX : 25 maart 2020 om 13:39.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 13:37   #446
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Triestig volkje jullie.
In alles een vreemdelingenprobleem zien (wat het niet is).
Wat wilt ge?
En toch, toch hebben NIET alle Vlonderaars zulke verwerpbare schagrijnige bekrompen houding.
't Is tegen mijn goesting hiernederwaard geschreven, maar de waarheid heeft haar rechten.
Let wel: dat maakt mij niet pro-Turk. Trouwens, ik rook al jaren niet meer!
Oud 25 maart 2020, 13:39   #447
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Wat wilt ge?
En toch, toch hebben NIET alle Vlonderaars zulke verwerpbare schagrijnige bekrompen houding.
't Is tegen mijn goesting hiernederwaard geschreven, maar de waarheid heeft haar rechten.
Let wel: dat maakt mij niet pro-Turk. Trouwens, ik rook al jaren niet meer!
Ik ben ook niet pro-turk. Erdogan is een dictator.

Ik ken wel Limburgers van Turkse afkomst. Die mensen zijn gewoon vriendelijke, normale mensen met dezelfde zorgen en problemen als wij.

Staat =! de persoon
Oud 25 maart 2020, 13:44   #448
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik ben ook niet pro-turk. Erdogan is een dictator.
Ik ken wel Limburgers van Turkse afkomst. Die mensen zijn gewoon vriendelijke, normale mensen met dezelfde zorgen en problemen als wij.
Staat =! de persoon
Ik ken ook zo'n Limburgse. Ik vergeet nooit haar zwoel "bleffan mich aaaf, gemokt mich iet."
(oeps, neen twas een Tiense. enfin, da's niet ver , he.)
Oud 25 maart 2020, 13:48   #449
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ik ken ook zo'n Limburgse. Ik vergeet nooit haar zwoel "bleffan mich aaaf, gemokt mich iet."
(oeps, neen twas een Tiense. enfin, da's niet ver , he.)
Neen, inderdaad.

Ge zult versteld staan hoeveel Turken hier op cite effectief ook plat kunnen praten

Anyway, ik weet ook wel dat er veel vlamingen zijn die niks moeten van die xenofobe zever. U hebt 100 % gelijk. Maar op dit forum zijn ze wat ondervertegenwoordigd.
Oud 25 maart 2020, 14:26   #450
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Je moet die mensen ook wat tijd geven hé.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 14:27   #451
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Dat je met 'statistieken' moet opletten bewijst dit:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200325_04901708

Citaat:
“Als serviceflats geen strengere maatregelen zullen toepassen, dan krijg je nog meer tragedies zoals die in Borgerhout.” Dat zegt viroloog Marc Van Ranst nadat in vijf dagen tijd vijf vrienden die in een serviceflat in Borgerhout woonden, zijn overleden aan de gevolgen van corona.
Zomaar ineens 5 doden bij omdat een aantal mensen op 1 plaats onvoorzichtig waren. Toont ook nog eens aan hoe besmettelijk het is.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 14:55   #452
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:

Daar hebt ge mij of iemand anders niet voor nodig, dat doet ge alleen goed genoeg.

Waar had Erhan Demirci het trouwens over "geld incasseren en hun eisen op tafel leggen".

Ge zag gewoon uw kans om u weer verbaal te "laten gaan" ten koste van de Turkse gemeenschap en daar heeft dpg niks mee te maken, gij zijt hier zo alle dagen bezig.

Laatst gewijzigd door dpg : 25 maart 2020 om 15:18.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 15:05   #453
dpg
Banneling

Standaard

Haten is een primitieve emotie, dat laat ik dus over aan de primitieve vlaamsch nazionalisten.

Ik haat geen vlaamsche nazionalisten, ook niet de witmenskes die denken door hun afkomst beter te zijn, ik bezie ze wel als uitschot, niet vanwege hun afkomst maar vanwege hun "politieke"(*) boodschap waarvan ze zich iedere dag opnieuw ontlasten.

Veeg voor uw eigen deur, desnoods bevestig je de borstel aan de balk in uw ogen en vraag dan respekt in het taalgebruik van anderen, niet eerder.

(*) Met de excuses aan zij die echt aan politiek doen.

Laatst gewijzigd door dpg : 25 maart 2020 om 15:25.
Oud 25 maart 2020, 15:07   #454
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
dpg Is genen Turk.

dpg Is 1 van de 'pierlewietekes' die destijds lid van dat clubbeke was dat 'didactisch' materiaal verzamelde om 't forum aan te klagen bij 't destijdse CGKR.

Hij draaide toen ook al regelmatig door bij elk vermeend 'racisme', met ontelbare dubbelniks.

Dit gezegd zijnde, bij de Facebook-groep "Ge zijt van Genk als..." roepen Turken nu zelf regelmatig op om thuis te blijven, in 't Turks & Nederlands. Gisteren werden er zelfs nog 'n paar beboet door politie, om samen te troepen. Hardleers.

Wat dat "geen Nederlands verstaan" betreft ( Les excuses sont faites pour s'en servir), was er zelfs 1 die schreef dat als 't gemeentebestuur uitvaardigde dat elke Turk 'n premie van 1.000 € kreeg, af te halen om 9 u morgenvroeg, er geen enkele zou mankeren, dan kennen ze plots allemaal Nederlands.

Kom mannekes, deepeegee op kop, begin nog wat te blèten over racisme en drek edm.

Blijf in uw kot betekent voor iedereen blijf in uw kot.

Ik heb geen weet van uitzonderingsmaatregelen, behalve voor mensen die wèrken!
Aan fantaziek geen gebrek, je kan er misschien je beroep van maken.
Oud 25 maart 2020, 15:19   #455
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aan fantaziek geen gebrek, je kan er misschien je beroep van maken.
Dat is het bijberoep van patrickve.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 16:49   #456
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Haten is een primitieve emotie, dat laat ik dus over aan de primitieve vlaamsch nazionalisten.

Ik haat geen vlaamsche nazionalisten, ook niet de witmenskes die denken door hun afkomst beter te zijn, ik bezie ze wel als uitschot, niet vanwege hun afkomst maar vanwege hun "politieke"(*) boodschap waarvan ze zich iedere dag opnieuw ontlasten.

Veeg voor uw eigen deur, desnoods bevestig je de borstel aan de balk in uw ogen en vraag dan respekt in het taalgebruik van anderen, niet eerder.

(*) Met de excuses aan zij die echt aan politiek doen.
Ha zo? Je haat niet? Wel waarom zit je hier dan voortdurend jouw haattaaltje te spuien? “Vlaamsch Nazionalisten” is toch niet zo onschuldig dacht ik? Idem voor “witmenskes”, “uitschot” en nog van dat moois. Wat voor reden heb jij eigenlijk om zo smerig uit te halen?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 16:50   #457
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Ha zo? Je haat niet? Wel waarom zit je hier dan voortdurend jouw haattaaltje te spuien? “Vlaamsch Nazionalisten” is toch niet zo onschuldig dacht ik? Idem voor “witmenskes”, “uitschot” en nog van dat moois. Wat voor reden heb jij eigenlijk om zo smerig uit te halen?

Doeiiiiii
Oud 25 maart 2020, 16:55   #458
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En al degenen die hier voortdurend zitten te schelden op linkiewinkies, communisten, poco's, Gutmenschen, groensels, liberalen, kaloten, chiro meisjes,...

Wat is uw mening daarover?
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 17:02   #459
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat je met 'statistieken' moet opletten bewijst dit:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200325_04901708

Zomaar ineens 5 doden bij omdat een aantal mensen op 1 plaats onvoorzichtig waren. Toont ook nog eens aan hoe besmettelijk het is.
Toont vooral aan hoe kwetsbaar die bevolkingsgroep is als ze besmet geraakt zijn.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 17:03   #460
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
En al degenen die hier voortdurend zitten te schelden op linkiewinkies, communisten, poco's, Gutmenschen, groensels, liberalen, kaloten, chiro meisjes,...

Wat is uw mening daarover?
Dat die mensen gelijk hebben... en al de anderen blijven met hun kop in het zand het onmogelijke volhouden...
Dat is niet mijn fout, maar hun eigen fout...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be