![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...75&postcount=4 Hetgeen die verfoeilijke Reservespeler (hoe durfde hij) schreef, werd gisteren in de afspraak bevestigd. Al de rest is lullen en trollen door mensen met een heel laag ver...…...k niveau. Alles om de N-VA maar in een slecht daglicht te plaatsen, de waarheid of de argumenten doen er niet meer toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Banneling
|
![]() Triestig volkje jullie.
In alles een vreemdelingenprobleem zien (wat het niet is). |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dpg Is 1 van de 'pierlewietekes' die destijds lid van dat clubbeke was dat 'didactisch' materiaal verzamelde om 't forum aan te klagen bij 't destijdse CGKR. Hij draaide toen ook al regelmatig door bij elk vermeend 'racisme', met ontelbare dubbelniks. Dit gezegd zijnde, bij de Facebook-groep "Ge zijt van Genk als..." roepen Turken nu zelf regelmatig op om thuis te blijven, in 't Turks & Nederlands. Gisteren werden er zelfs nog 'n paar beboet door politie, om samen te troepen. Hardleers. Wat dat "geen Nederlands verstaan" betreft ( Les excuses sont faites pour s'en servir), was er zelfs 1 die schreef dat als 't gemeentebestuur uitvaardigde dat elke Turk 'n premie van 1.000 € kreeg, af te halen om 9 u morgenvroeg, er geen enkele zou mankeren, dan kennen ze plots allemaal Nederlands. Kom mannekes, deepeegee op kop, begin nog wat te blèten over racisme en drek edm. Blijf in uw kot betekent voor iedereen blijf in uw kot. Ik heb geen weet van uitzonderingsmaatregelen, behalve voor mensen die wèrken!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 maart 2020 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch, toch hebben NIET alle Vlonderaars zulke verwerpbare schagrijnige bekrompen houding. 't Is tegen mijn goesting hiernederwaard geschreven, maar de waarheid heeft haar rechten. Let wel: dat maakt mij niet pro-Turk. Trouwens, ik rook al jaren niet meer!
![]() |
![]() |
#447 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken wel Limburgers van Turkse afkomst. Die mensen zijn gewoon vriendelijke, normale mensen met dezelfde zorgen en problemen als wij. Staat =! de persoon |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(oeps, neen twas een Tiense. enfin, da's niet ver , he.)
![]() |
![]() |
#449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge zult versteld staan hoeveel Turken hier op cite effectief ook plat kunnen praten ![]() Anyway, ik weet ook wel dat er veel vlamingen zijn die niks moeten van die xenofobe zever. U hebt 100 % gelijk. Maar op dit forum zijn ze wat ondervertegenwoordigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat je met 'statistieken' moet opletten bewijst dit:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200325_04901708 Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar had Erhan Demirci het trouwens over "geld incasseren en hun eisen op tafel leggen". Ge zag gewoon uw kans om u weer verbaal te "laten gaan" ten koste van de Turkse gemeenschap en daar heeft dpg niks mee te maken, gij zijt hier zo alle dagen bezig. Laatst gewijzigd door dpg : 25 maart 2020 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() Haten is een primitieve emotie, dat laat ik dus over aan de primitieve vlaamsch nazionalisten.
Ik haat geen vlaamsche nazionalisten, ook niet de witmenskes die denken door hun afkomst beter te zijn, ik bezie ze wel als uitschot, niet vanwege hun afkomst maar vanwege hun "politieke"(*) boodschap waarvan ze zich iedere dag opnieuw ontlasten. Veeg voor uw eigen deur, desnoods bevestig je de borstel aan de balk in uw ogen en vraag dan respekt in het taalgebruik van anderen, niet eerder. (*) Met de excuses aan zij die echt aan politiek doen. Laatst gewijzigd door dpg : 25 maart 2020 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veeg voor uw eigen deur, desnoods bevestig je de borstel aan de balk in uw ogen en vraag dan respekt in het taalgebruik van anderen, niet eerder. Doeiiiiii |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is uw mening daarover?
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |