![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politie slikt de fabeltjes nu niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch is niet helemaal duidelijk wat nu precies een essentiële verplaatsing is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonder dat papier loop je risico. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik hoor van sommige vrienden van me dat ze een document hebben waar uit blijkt dat ze op uur x en y naar hun werk moeten gaan. Ikzelf werk met consultaties die in een agenda staan (nu voor 95% opgeschort), maar ik heb daar geen formulier voor. Het zou maar eens moeten gebeuren dat ik op weg ben naar het werk, de politie me tegenhoudt en ik een PV aan mijn broek krijg "omdat men me niet gelooft". Voor zo ver ik onze wet ken moet de politie bij het opstellen van een PV wel de overtreding kunnen bewijzen. Vermoedens volstaan niet. Als dat niet zo is, krijg ik angst van de maatschappij waarin we leven. In het geval van de niet - essentiële verplaatsing lijkt het mij dat een overtreding alleen kan worden vastgesteld als de chauffeur uitstapt op gelijk welke plek die geen farmacie of supermarkt is.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 25 maart 2020 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() GAS eurosceptic
Das gewoon te betalen. Kunt ge zoveel zeveren als ge wilt. 250-350 euro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is een sollicitatiegesprek een essentiële verplaatsing?
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of een peperdure advocaat onder de arm nemen, en een paar €1000 uitgeven, en dan verwijst de rechter die GAS boete naar de vuilbak.
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kunt ge weinig tegen inbrengen. Ze gaan er van uit dat de GAS Ambtenaar of agent gelijk heeft. Altijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik hoor nog van werkgever die papieren uitdelen voor hun personeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'...Het is niet verboden om te solliciteren tijdens de coronacrisis. Bedrijven die sollicitaties laten doorgaan, kunnen deze best via videogesprekken (online) organiseren. Als dit niet mogelijk is, moeten de regels van social distancing (minstens 1,5 meter afstand tussen de sollicitant en de jury) gerespecteerd worden. ...'
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zonder document ga ik het excuus van het werk niet gebruiken, maar ze moeten kunnen bewijzen dat ik niet op weg was naar de supermarkt of de broodautomaat (afhankelijk van waar ik word tegengehouden) Als ze me zien uitstappen met de hond aan de leiband, geef ik ze gelijk. Hoewel ik met de regel zelf niet akkoord ben.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, maar ik doe dat vrij spontaan hoor.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals hier bvb: '...Nee, er is geen attestatiesysteem voorzien. De politie houdt wel controles, het volstaat dat je kan uitleggen dat je naar je werk onderweg bent. ...' Behalve als je de grens over moet (werk bvb)
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 25 maart 2020 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sop kolen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar mijn werkgever, en nog enkele grotere werkgevers, zijn reeds begonnen met attesten uit te delen voor in uw wagen te bewaren. En als ik de gehele andere kant uitrijd zal dat ook niet pakken. Men verwacht dus een verstrenging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een onterechte boete zou ik toch wel aanvechten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, de politie is hier redelijk in.
Je moet gewoon zeggen van waar en naar waar je je verplaatst en voor welke reden. Zorg dat het geloofwaardig & controleerbaar is (en toegelaten natuurlijk) en je zit goed. Als ze je op 50 km van thuis tegenhouden en je zegt hen dat je om cigaretten ging gaan, dan ga je wel al dadelijk een cigaar mogen roken denk ik.