![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: I have found my true religion | |||
Blaast'em op !!!! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik doe mee |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
I'll join the company |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik hou van zweetpate's |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik word daar geil van ![]() |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% | |
boeit mij niet |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
in een zwaar bewaak gesticht er mee |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik snap niet wat er leuk aan is , mishandelen van bananen ?? |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
bon appétit ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik start mijn eigen geloofg , ik ben een concurrent |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
hallo |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
OMHFS !!!! ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Asjemenou , wa' krijgen we nou ?? :O |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
hoe zit da' na' ???? |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
speculaas met pindakaas |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Belachelijk produkt , belachelijk reclame |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Ik gon't zeggen , mer toch gon ik zwijge !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik weet het , mer ik gon't nie zeggeu !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is het ware geloof dat ik aanbid https://www.truereligion.com !!
Buigt gij allen , en toon respect , of ik vervloek allemaal naar de hel !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=W5K3AKl5qpc
Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden er niet veel mensen fan zijn van het Vliegende Spaghettimonster?
Pastafari en de ‘Kerk van het Vliegende Spaghettimonster’ Je kan in extremis ook kiezen voor 'The Church of Satan' Op het net was een zin te vinden van iemand die er wel een leuke mening over had over geloof en bekeren tot: "Ik geloof ja, ik geloof dat het allemaal zever is." Daar zal meningsverschil over zijn denk ik over zijn/haar zin. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Rock 'n Roll!
Heil aan de profeet Lemmy! En bidt elke dag een Louie Louieke tot de Vrouwe van de Bevlekte Ontvangenis, Lita Ford.
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 28 maart 2020 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |