![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuur een willekeurige uitnodiging naar kiezerslijsten, waar men 1000 mensen uitnodigt (en men geeft ze 2000 Euro, opdat de meesten zouden komen) voor een CT scan en een test. DAN heeft men een werkelijk statistisch juist beeld van de vordering van de besmetting. Men doet dit voor futiliteiten zoals kiesintenties of marketing. Het is ongelofelijk dat men ZWAAR INGRIJPENDE MAATREGELEN treft zonder het minste beetje data. ALS het waar is dat 10% van de bevolking besmet is op dit ogenblik, wat de UZ resultaten aangeven, maar met een foutenmarge van 3% tot 20% of zo, DAN: - zijn ongeveer alle cijfers die de Chinezen ons gegeven hebben over die corona fake, en liggen die niet veel hoger dan bij gewone griep en is men dus wereldwijd veel schade aan het aanrichten op sociale, economische en democratische vlakken voor een bagatel OF - zullen de ziekenhuizen binnenkort in Italiaanse toestanden zitten in het kwadraat en was het TOCH de moeite niet, want de meeste mensen zullen het TOCH zonder verzorging moeten uitzweten. ALS we al aan 10% zitten, dan is het toch beter om daar direct een factor 5 bij te doen, (hebben we binnen 2 of 3 weken he, zonder confinement) EN DAN ZIJN WE ER VAN AF. Citaat:
"we weten het niet" omdat we niet de minste wetenschappelijke aanpak hebben om dingen te meten die meetbaar zijn. En dan doen we maar wat, want we weten het niet. Citaat:
De bedoeling kan niet zijn het land plat te leggen voor een paar duizend doden he. En dat is het aantal slachtoffers die je ten hoogste zal maken als een korte confinement de capaciteit NIET laat overschrijden. Het is namelijk grotendeels het aantal IC bedden. Als een korte confinement (die U dus "twee shiften" geeft van IC bedden) helpt, dan ga je op zijn beste het aantal doden vermijden gelijk aan het aantal IC bedden (een extra shift). Welnu, ge legt het land toch niet plat voor 5000 doden of zo he. Goed zot. En als het over "veel meer" gaat, kunt ge die TOCH niet redden met een korte confinement. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles wijst erop dat het veel lager zou zijn, en eerder rond een paar procenten zou draaien. Daar verlegt ge geen pink voor. Zo een fracties betekenen geen destructurering of ontwrichting. Citaat:
Laten overwaaien en de mensen ONBEWUST grotendeels ziek laten worden zonder dat ze het beseffen, kunt ge maar 1 keer doen. Een verrassingsaanval kunt ge ook maar 1 keer doen, in het begin. Als ge U laat zien, is die kans verkeken VOORGOED he. We hebben dus een unieke kans om dit "zo goed als ongemerkt" laten te passeren irreversibel gemist. Terwijl we goed op weg waren. Citaat:
Een richtcijfer van 5% van uw bevolking die eraan gaat, waarvan grotendeels bejaarden, en 1% van de actieve bevolking, is dus een vrij robuuste schatting van een bovengrens. Daarvoor gaat ge toch de vrijheid en welvaart van 95% van het volk niet aantasten he. Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 31 maart 2020 om 04:26. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens mijn madam en haar loopvriend(inn)en kan dat ok in Limburgse bossen. In een uiterst zeldzaam geval wordt je gezien door een everzwijn of een boswachter die je verplicht om je kak mee te nemen. Om een boete te vermijden kan je dus best een poepzakje meenemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt me op dat je hier niet zo "scherp" uit de hoek komt als in het 'ollanderhaters topic.
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=265 https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=260 https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=220
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 31 maart 2020 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel keren nog Achteraf gezien ! Dat confinement was dan helemaal geen slecht idee omdat het helemaal niet duidelijk is/was welke richting het op ging gaan. Je kunt nog altijd vieren of zelfs lossen ...omgekeerd gaat dat bijna niet En ge hebt het voordeel van de voorbereidingen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JIJ zou van meet af aan al een beslissing genomen hebben van het volledig los te laten terwijl er geen meetresultaten waren gokkende op dat het allemaal wel zou meevallen Da's gewoon die regelstaven eruit niet goed wetende wat de gevolgen zijn. Omgekeerd kunnen we het wel inschatten Citaat:
Dat haal(de) men logistiek gewoon niet wat je voorstelt...dus het blijft : geen of onvoldoende cijfers En weer die of - of...alsof er niks tussen ligt Als ik U zo bezig hoor dan moeten we die kerncentrales allemaal maar onmiddellijk sluiten hé Want het is ófwel regelstaven erin en 0,0 vermogen en dan hebben we er geen zak aan ófwel eruit en een meltdown tot gevolg Citaat:
![]() Als ge het niet weet in deze aanpak het beste...ge zijt nog maar een stapje verwijderd van een groots complot dat men het niet wilt weten of doet voorkomen dat men het niet weet Citaat:
Da's een vals dilemma...het is niet of - of Citaat:
Ja dat mag je hé Maar stop met onzin te verkopen dat het 'niks' zou uithalen en/of stop met het voor te stellen alsof het of complete lock-down - of compleet LMV zou moeten zijn Dat klopt gewoon niet |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En blijkbaar nu weten we dat we het al zeker niet wisten daar je zelf afkwam dat die Chinese cijfers niet te vertrouwen waren En neen ge onderschat volgens mij de directe ( -> en dus ook indirecte ) impact vaan een LMV Het is geen scotty-beam-me-up 5 a 10% poef weg en we kunnen verder Citaat:
Citaat:
Dien diamond princess is in feite een mooi voorbeeld hé Als dat België was geweest dan had die mortaliteit nog zo beperkt mogen zijn en zich vooral bij de oudjes hebben afgespeeld ...het zaakje had niet meer gedraaid begot Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 31 maart 2020 om 11:22. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afgekeurd is beter dan geen, lijkt me |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wat raar is: normaal zitten die FFP2 toch in een luchtdichte verpakking voor verscheping. Is er dan ene die verpakkingen gaan openscheuren vooraleer ze naar de zorgcentra etc te sturen?
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt me gewoon een lucratief handeltje van overstock die weer verpakt is of nieuwe die herverpakt zijn per minder aantal of zo Totaal geen idee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikzelf zou zo'n "niet steriel" masker een minuutje in de microgolf leggen, na het goed ontstoffen ervan.
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() Pak dan de fiets? Of woon je in een gemeente van 500 vierkante kilometer?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onlangs ook gelezen dat er in ziekenhuizen mondmaskers gestolen worden. Ook schandalig.
![]() |
![]() |
#120 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben wel akkoord met de topicstarter dat de maatregelen allesbehalve transparant zijn en ook op vele vlakken nergens op slagen, maar dat is ook omdat de overheid geen ervaring heeft met dit soort situaties.
Een voorbeeld: Als ik naar een afgelegen stukje natuur ga, net om van de drukte in mijn dichtbevolkte gemeente te ontsnappen krijg ik een boete terwijl ik het risico op besmetting op dat moment actief verlaag. + het feit dat coronavirussen slecht overleven in bosrijke gebieden.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |