![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ken jij andere cités ardentes buiten Luik en Parijs??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NVa is niet afgestraft voor Marakesh; wie weet heeft hen dat nog een beetje gered; maar NVa is afgestraft omdat ze te zeer de Belgische anti-Vlaamse kaart bleeft spelen ook al deed ze er alles aan om die anti-Vlaamse Belgische opstelling zoveel mogelijk recht te trekken... Maar vele kiezers hadden door dat dat met la Belgique nooit of te nimmer mogelijk zou zijn... Met la Belgique als het kan en anders zonder... NVa heeft te lang gedraald om dat in te zien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() En leer jij te zien dat een afstraffing van NVa door een verschuiving naar het VB alles behalve een verlangen van Vlamingen is om meer la Belgique, maar juist dubbel en dik het tegendeel betekent...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze regering houdt stand zo lang het noodzakelijk is voor corona; daarna is ze uitgespeeld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nationaliteit, en administratieve plaats van woonst dus. En geen folklore. Maar toch deze correctie : wettelijk is hij een Belg, administratief is hij een Vlaming, maar evenzeer een limburger gezien zijn woonplaats. Ik hoop oprecht dat onze forumvriendinnen Marie en Ompaplop meelezen, dan begrijpen ze eindelijk ook dat zij wettelijk Belg zijn, en daarnaast waalse zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leer er mee leven in plaats van nu de grote trom te slaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Durbuy want...
achter elke cité ardente staat een sterke stroom, of zoiets.
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen en kaartlezen!
![]()
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geldt trouwens evenzeer voor jou zolang ge die leugen blijft herhalen Laatst gewijzigd door praha : 3 april 2020 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen over drie maanden weten wat politieke deals over informele afspraken en beperkte programma's waard zijn.
Wat het VB bezielde door op Europees niveau NIET voor het eigen Vlaams volk eerst te kiezen blijft voor mij een levensgroot vraagteken. Vroeg of laat komt ook daar wel een beter antwoord op dan de zever waarmee ze mij probeerden af te schepen. ![]()
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier het tegendeel komen zeggen omdat er een paar oud-Limburgers zijn die waarschijnlijk heel erg met la Belgique tegen Vlaanderen gecollaboreerd hebben is de werkelijkheid geweld aan doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet vooral VLB niet die om de haverklap zegt wat hij denkt dat ik bedoel.
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() Erger dan de Walen zijn de corrumperende Vlamingen die als ze het konden hun Vlaams zijn in zichzelf zouden uitroeien en zonder enige empathie met hun medemensen eisen van hen dat zij hetzelfde zouden doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |