![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 april 2020 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo hoort het. Ik hoop dat Open VLD ook aan de ketting wordt gelegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haha sit back,relax iedereen...
Voor diegenen die het kan geruststellen,de heer Dewever kan de eerstkomende drie maanden eigenlijk NIKS uitrichten aan de federale regering,ten ware dat die vanzelf uit elkaar valt eens deze crisis voorbij is.... Weet je wat,momenteel hebben we ALLEMAAL gelijk,iedereen beroemd! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor hem mag die communitaire brol op zolder Die wilt gewoon _ in zijn visie en met zijn overtuiging _ 'goed' bestuur en saneren. Alleen heeft hij zichzelf laten vastrijden nu de vb zo dicht in zijn nek is komen briezen Wat moet ie Erin stappen en electoraal verlies oplopen .. er niet instappen en naar de vergetelheid geraken Citaat:
Ik lach graag met de nva en haar kemels, moet niet veel van die partij noch van Bartje ...maar zoals ik al zei had ik liever gehad dat er een regering uit de bus was gekomen met hen erin dan dit Citaat:
Coiffeurke zal eerst op zijn plechtig communiezieltje moeten beloven dat hij afstand gedaan heeft van dat bruin ranzige Het volstaat niet van gewoon wat gematigder over te komen Citaat:
Ge moet weten wat je wilt hé en wat je zegt hé Volgens jou was er met deze regering al een staatsgreep gepleegd Laatst gewijzigd door praha : 6 april 2020 om 15:36. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilmès, Magnette, etc ....wat maakt het uit ? 't Zit aan de andere kant van de loopgracht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aanzetten tot misdrijf. Bart De Wever stelt niet eenvoudig prioriteiten als hoofd van de politie maar zet effectief aan overtreding van de regels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kalm kalm..
Als ik een dergelijke afstandsfoto neem dan,inderdaad,ziet dat er uit alsof een menigte op elkaar gepakt staat..optisch effect..hetgeen echter NIET het geval is... (maar ik geef toe,het is wel wat veel) |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wat zitten op een bank betreft zegt het crisiscentrum net als BDW dat er geen enkel probleem is zolang je niet met meer dan 1 persoon op de bank zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus veel mensen gecombineerd met dat die niet allemaal netjes die 1,5 of meer gaan aanhouden en dat niet allemaal buurbewoners zullen zijn op minder dan een paar km...lijkt me er toch wat over Laatst gewijzigd door praha : 6 april 2020 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 6 april 2020 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je 100% gelijk in. In eerste instantie is het niet aan rechters om subversieve uitlatingen van politici te beoordelen. Dit zou door zelfregulering kunnen gebeuren. Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat een burgemeester zich bezondigt aan het aanzetten tot overtredingen. Niet alleen Bart De Wever gaat hier over de schreef. Ook de voorzitter van Open VLD roept op om de regels te overtreden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dat gegeven dat het ene wel noodzakelijk is en moeilijk anders kan ( alhoewel) en het andere niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men had ook beter in de wetgeving voorzien dat burgemeesters verplicht zijn om hot spots van verboden samenscholingen tijdig te detecteren, en daarvoor maatregelen te voorzien.
Bijvoorbeeld het afsluiten tijdens de weekends van een park of bos. En die burgemeesters die daarop falen, te voorzien van ... een gasboete.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |