![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Negationisme is wel een misdrijf hee, en ook binnen het forumreglement absoluut verboden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaat het je goed ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De term uitschot hanteer ik exclusief voor extreem rechts. Ongeacht de nationaliteit of regio/woonplaats van dat uitschot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zo een beetje als wij goed, zij slecht?
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgen goed, Vlaming slecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt blijkbaar op 1 april weer niet goed opgelet...
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 april 2020 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu het forumreglement is wat het is; en we zijn er allemaal mee akkoord gegaan. Men moet het dus inderdaad ook niet gaan zoeken; en hier de negationist komen uithangen. Al zegt zoiets (zoals ik al zei) dan vooral veel over diegene die er zich aan bezondigd, en categoriseert deze zich zo meteen als 'not important' ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister
|
![]() Wie en wat zal mij een zorg wezen……
Na Corona zullen we het hier in Vlaanderen economisch niet makkelijk hebben. Gelet op het feit dat de MR clan en de linkse Klan er in slagen bijna alle EU subsidies naar de Franstaligen te sturen. Lijkt het dan ook logisch dat alle geld stromen van Vlaanderen naar de Franstaligen definitief stop gezet worden. We zullen eens zien wie dan nog wil ......
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Een blad papier volstaat... Van de andere kant zijn er wel heel boeken nodig om het tegengestelde op een ietwat goed klinkende manier vol te houden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het parlementaire debat van vandaag op franstalige TV met franstalige duiding gevolgd... Alles wat verkeerd is is de fout van de Vlamingen, De Block en (naam vergeten), de maskers, de veiligheidsuitrustingen.... Zij franstaligen lijden daaronder, ook in de rusthuizen waar zijzelf wel verantwoordelijk voor zijn want regionale sector... Vraag wat hebben ze in feiten gedaan tot nu toe??? Wilmets opgehemeld om haar optreden, zo sereen, zo menselijk, direct de bevolking toespreken... ze geven haar al presidentiële allures... En natuurlijk hopen ze dat in juni de bestaande noodregering, (erdoor gekregen na regelrecht franstalig verraad tov de Vlamingen o.w.v. coronus) uitgebreid wordt tot een volwaardige regering en dat natuurlijk een kleine staatshervorming wel moet kunnen om de zorgsector terug te herfederaliseren... La Belgique zit voor hen weer in de lift en oh wee de Vlamingen die dat durven in vraag stellen... Afgeven op BDW hoort er natuurlijk bij en de veronderstelling dat de NVa het in Vlaanderen slecht doet... En zij die de Vlaamse zijde van het verhaal zogezegd moeten vertegenwoordigen beademen dat volmondig... En als we onze Vlaamse anti-Vlaamse media lezen kunnen we dus alleen maar zegggen dat ze inderdaad de Vlaamse opinie weergeven... Laatst gewijzigd door marie daenen : 9 april 2020 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik geef toe dat ik fun beleef aan sommige reacties hier.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En alhoewel jij spreekt van een zware afstraffing, meen ik me te herinneren dat mijn voorkeurspartij nog steeds de grootste van het land is. En in de laatste peilingen, is er een nieuwe tweede grootste gekomen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht het juist zijn hetgeen je zegt, dan was er al ettelijke maanden een volwaardige nieuwe federale regering.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hij vergiste zich. Domheid blijft nogal hardnekkig plakken, op op zijn Vlaams: 't zijn maar d'ezels die nooit van gedacht veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plus het verhaaltje klopt ook niet want jij wilt net geen Vlaamse meerderheid die de Vlamingen zou vertegenwoordigen...want dat zijn toch allemaal maar lakeien van de Walen ...ge wilt net een Vlaamse (tot nu toe) minderheid die de Vlaming zou moeten vertegenwoordigen. Enkel rekening houden met de nva voor het belang van de Vlaming op te komen is kiezen voor een minderheid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afgezien van je eigenaardige definitie van wat extreem is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |