![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zelfmoordpiloten van 9/11 waren niet arm.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zal véél meer nodig zijn dan GELD. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een meubelwinkel die zou zeggen: max 1 klant per 100 m² .. een tuincentrum dat zou zeggen: max 1 klant per 50 m² .. lijkt mij veiliger te zijn dan een winkeltje van hoogstens 20 m².
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gros van de toeristische sector gaat failliet. Het gros van de spectakel nijverheid gaat failliet. Waarschijnlijk binnen enkele maanden. Een goed stuk van de horeca zal de sleutel onder de deur schuiven. Aan hoeveel van de Europese economie hebben we dan al de genadeslag gegeven ? Werkloosheden van, kweenie, 25-35% of zo ? Laatst gewijzigd door patrickve : 11 april 2020 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IC kan maar 1 op 2 patienten redden, en dan nog na "selectie". In de UK en Italie. Maw, dat is bijna de moeite niet. We doen dit alles om "voldoende IC capaciteit te hebben", en dat geeft grotendeels doden en verminkten als resultaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zou je zeggen, tegen je vrouw of je kinderen? "Voor die 50% rij ik niet tot het ziekenhuis..., ga boven maar rustig creperen" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegde ook weer "De levenden zullen de doden benijden" ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarentegen, denk je dat de maatschappij mij daar 100 miljard of zo voor zou geven ? Laatst gewijzigd door patrickve : 11 april 2020 om 16:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door mensen te beletten van dingen aan te bieden, en door mensen te beletten van dingen te consumeren, op een schaal die nog nooit tevoren werd toegepast. NOG NOOIT heeft men zulke zware aanslag op de echte economie gepleegd, in gans de geschiedenis van de mensheid. Nog nooit zijn op zulke grote schaal belemmeringen geweest om diensten aan te bieden, en om diensten mogen te consumeren. En VOORAL in de vrije-tijdsindustrie, die de kern van onze welvaart vormde. Maar ook bij vele andere sectoren, zoals bouw, knutselen, en ga zo maar door. Men heeft op een grove manier het knipmes gezet in het weefsel dat onze maatschappij liet functioneren. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 april 2020 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
100 milj. wééral geld. Ben jij een geldwolf ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar is eigenlijk geen beginnen aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men is 100den miljarden welvaart (echte economie) omzeep aan het helpen. Men zegt dat men dat moet doen omdat ik anders mijn vrouw of kind niet naar IC kan brengen. Zou men dat in andere omstandigheden ook doen, 100den miljarden opofferen opdat ik mijn vrouw of kind naar IC zou kunnen brengen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De EU is België in het groot. Kan zoiets goed draaien?
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe slechter de economie, hoe meer armoede > hoe meer armoede > hoe meer slechte & ongezonde leefgewoontes > meer doden. Hoe meer geweld > meer doden. Hoe slechter de economie > hoe minder inkomsten voor de overheid. Dat is toch uw ultieme fantasie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor anderen natuurlijk. Ik wil veel doden bij anderen zodat ik / wij meer Lebensraum hebben.
Welk nut zou het hebben om zelf eraan te gaan en Lebensraum aan anderen te geven ? Totaal zinloos. Uw eigen ondergang organiseren is toch idioot. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 april 2020 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het materiaal dat iemand je voor een bepaald doel toestopt bepaalt niet of je arm of rijk bent en helemaal niet of je je leven nog de moeite waard vind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Dit keer luistert het onheil niet naar macht of geld. Dit keer raakt het onheil ook de 'groten' der aarde en daarvoor wil men 100den miljarden opofferen. |
|
![]() |
![]() |