![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In deze Coronatijden vol van slecht nieuws over
vernietigde mondmaskers, te dikke teststaafjes en onbekwame politici is het nuttig om ons zelf een beetje moed te geven door ook eens iets te vermelden wat ons moed gaf in deze barre tijden. Ieder van ons zal nu wel iets gedaan hebben waar hij onverwacht deugd van had. Door deze onverwachte meevallers te delen kunnen wij elkaar helpen om op een aangenamere wijze door deze moeilijke dagen te komen. Zo kwam ik bij het uit kuisen van een kast terug mijn oude postzegel verzameling tegen. Ik had ze al meer dan 20 jaar niet meer in mijn handen gehad en het deed mij goed om die vertrouwde afbeeldingen terug te zien. Er zat ook een sigarenkistje vol afgeknipte postzegels bij , die ik zoals vroeger dan afgeweekt heb in water , gedroogd en daarna bij de rest gestoken. Dat was plezieriger dan ik zelf voor mogelijk had gehouden . Een bijkomend voordeel is dat we nu Wikipedia hebben , waarmee we allerlei steden en persoonlijkheden, die afgebeeld zijn op de postezels kunnen opzoeken, en zo kom je soms onverwachts interessante dingen te weten. Wie niet weet wat doen ,zoek je oude postzegel verzameling of sigarenbandjes maar terug eens op. Succes verzekerd ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 12 april 2020 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo kom je de gekste, zelfs mislukte postzegels tegen ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 12 april 2020 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou in plaats van mijn postzegelverzameling liever tijdens een wandeling in het bos hier wat verder, mijn vroegere buurvrouw eens tegen komen.
Een jonge vrouw, altijd goed geluimd, breeddenkend, die kon je moraal nog eens opkrikken zeg.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek ze eens op ,op Facebook Schoof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() filmpje kijken
peter pandemie snottebelle en het beest Alice in quarantaine 99 dalmatiërs Robin hoest roodmondkapje Merlijn de toverviroloog maskerpoetser ranstje en griepje klein fluimpje schrik Aladin en de zuurstofpomp het ijzeren mondmasker …..
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik kan op zondag mijn gras afdoen zonder dat ik de politie op mijn dak krijg. Doet mij denken aan Aalst carnaval vroeger, als al die agenten in 't stad zaten, staken wij ook ons tuinafval in brand
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 12 april 2020 om 21:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen je moraal?
Laatst gewijzigd door daiwa : 12 april 2020 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zegels met een drukfout, die kunnen veel geld gaan.
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 13 april 2020 om 00:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() die bok en dat blaadje
![]()
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
€150k ...
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
twintig duizend rollen voor 't WC twintig duizend maskers niet OK game of corona's catch theflu corona night fever the good the bad and the sick naar het middelpunt van de waarden one flu in the corona nest
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() The Liar King, met in de hoofdrol Marc Van Ranst ...
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moraal ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|