![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat Vlaams accent komt echt boerenkinkels over. Ik kan er niet aan doen als Antwerpenaar. Plat Antwaarps praten in een universiteit zou ook niet je dat zijn. Stuntelig Nederlands met een Oost-Vlaamse tongval is ook een academicus vrij onwaardig, als je het mij vraagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En volkomen uit de bocht gingen. Het is hopelijk een les voor hen.
![]() |
![]() |
#63 |
Partijlid
|
![]() Meteen eruit trappen. Ofwel wegens stupiditeit (niet beseffen dat zoiets zal uitlekken en wat de reactie zal zijn, en wanneer iemand hen waarschuwt er nog "fuck de UGent" aan toevoegen), ofwel wegens straalbezopen raken gedurende een live stream voor hun studenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Die prof is van 1977, zo jong is dat niet meer hoor. Ik vind dat eigenlijk al oud om gewoon nog de titel 'assistent professor (of docent)' te dragen. Meestal wordt men prof 3 a 5 jaar na behalen van het doctoraat (aan een leeftijd van 31~33 jaar dus).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoofddocent volgt 5 jaar later, na het vervolledigen van de tenure track. Dat is een heel traject. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Uiteraard kan die 10 jaar hooffdocentschap ingekort worden middels een fast-track benoeming waardoor men in theorie aan 43 jaar al hoogleraar kan zijn (maar hier is daar geen sprake van). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je 43 bent ga je niet met een assistent studenten zitten op te fokken.
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terwijl ze ook nog eens luide muziek aan't spelen waren.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 12 april 2020 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onvolledige transcriptie van de lifestream. Blijkbaar dat de politie vastgesteld had bij een passage dat het licht aanwas en ze aan naaktloperij deden.
0:48 Prof & assistent "Wij leggen dat niet stil ( de lifestream)". ( 3x herhaald). 0:55 Agent 1: "geen probleem", vraagt identiteitskaart van Agent 2 en stopt deze weg. 1:00 Agent 1: "U woont hier ook" ? Prof "Neen, wij zijn bezig met een lifestream" Agent 1 herhaalt: "U woont hier? " Prof:"Neen.". 1:08 Assistent "Welk in fascistische (sic) België". Dit doet vermoeden dat hij een N-VA separatist is. 1:18 Prof "Wat is het probleem juist" vraag herhaald door assisent. 1:24 Agent 1: "Ja, het probleem.. eert en vooral om te beginnen Uw muziek staat inderdaad te luid. Bas zou hoorbaar zijn voor de mensen in de building" 1:30 Prof onderbreekt agent: "En hebben jullie een huiszoekingsbevel". 1:31 Agent 1: "Momenteel niet". 1:32 Assistent:"Jamma ge kunt hier wel veel zeggen maar ge staat hier wel gewoon en gij, ik bedoel ..." 1:38 Agent 1: "Ik heb gevraagd aan meneer of binnen mag en U zei ja U mag binnen." 1:40 Prof aan assisent: "Heb-de-gij ja gezegd ?" 1:41 Assistent: "Mensen mogen hier binnen ma, ik vind het hier bullshit..." 1:47 Agent 2: "Twee, oproep geweest overlast van buren. Drie het feit dat gij hier zijt.." (wijst naar prof die daar niet woont) 1:53 Assistent:"Hij is de enige persoon die ik zie, ik heb geen contact met mijn vriendin, en mijn familie, ik heb mé niemand contact, buiten mé hem..." ( Wijst naar prof). 2:00 Agent 1 vraagt identiteitskaart assistent, deze weigert "Sorry we zitten in een politiestaat". blablaba 2:42 Prof: "Ja kijk als U geen huiszoekingsbevel hebt zou ik willen dat U " wordt onderbroken door agent 1. 3:11 Assistent: "Ok..." gaat zijn identiteitskaart halen" Prof: "Nee, wacht,wacht wacht, wacht , ...". Assistent geeft toch zijn id aan Agent. 3:20 Agent 1:"En van U meneer ?" vraagt identiteitskaart aan prof. (Prof kijkt zwijgend). Agent 1: "Het is simpel weigert de gij U identiteitskaart te tonen ?" 3:29 Prof: "Ja, ik ga meegaan." Agent 1: "Neenee, ga je me dat weieren ?" Prof: "Ja, ik ga mee!". Agent 1: "Naar ?" 4:10 Agent 1 in talkie-walkie "bij onze tweede passage zagen ineens het licht aangedaan in de woning en naakt lopen .... mannen zijn bezig met lifestream" 4:24 Prof: "Ja wij zijn bezig voor ons werk" (wijst naar lifestream-webcam). .... 6:15 Prof: "En mijn broer is zelf een agent, hé, ik heb alle respect voor agenten..." 7:10 Prof geeft identeitskaart aan agenten die ter versterking werden opgeroepen. 8:56 Agent aan prof" Kunt U mij vertellen wat U precies doet". 9:02 Prof: "Ik ben professor aan de Ugent en we zijn les aan het geven momenteel." 12:40 Prof: "Neenee, ik zal me absoluut graag voor het parket verantwoorden". 14:55 Assistent: "Sieg Heil !" 15:14 Prof lacht agent luidruchtig uit. 15:55 Prof tegen agent:"Wat denkt ge dat ge iemand in zijn huis kunt gaan beledigen zomaar !" 18:00 Assistent:"Dit is de politiestaat, en jullie moeten dat goe weten. Telkens als je op CD&V, enzovoort stemt, stemt ge voor politiestaat" 18:00 Assistent neemt zijn gsm op: "Kristof, Kristof, ...." 20:00 "nee maar Kristof en Frederik, ..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga je mij nu ook geloven als ik over niet progressieve individuen zeg dat ze fout zitten. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me wel een progressieve kerel: politiestaat willen aanklagen, holebi-activisme, naaktloperij van op straat zichtbaar, de politie laten komen om je naaktheid te laten inspecteren, Fuck the police!, Fuck UGent !, etc...
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 12 april 2020 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, echt waar we zitten op te wachten in volle covid-lockdown.
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Linksen die zo links zijn dat ze vinden dat SPA en Groen extreem-rechts groupuscule zijn. Wat zit er in een naam?
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pascale Smet heeft het al proberen recht te zetten. Ook de SP.A wil de politie schofferen hoor !
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |