![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#881 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#882 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik verdiep me liefst zo weinig mogelijk in dat soort figuren en het ligt niet in m'n bedoeling voldoende ammo te verzamelen om die man nog wat extra zwart te gaan maken Het is al erg genoeg gesteld...rijp voor de psychiatrische instelling Al wat ik daar mee wou zeggen is dat hij zich beter uit de politiek gehouden had en zich onthouden uit elke discussie waar de materie volledig boven zijn petje gaat...maar ja dat is nu eenmaal België : BV en opportunist en ge zijt vertrokken in de politiek |
|
|
|
|
|
|
#883 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ge gaat voort op.. Beiden zijn ook vrij loze uitspraken die naast de kwestie zijn. In het eerst geval is dat een vraag van een man waarvan we weten dat ie elk broodje-aap verhaal aangrijpt en de bewijslast omkeert In het tweede geval uit die man nergens specifiek dat er bewust gelogen werd ivm de onzin van mondmaskers omwille van het tekort |
|
|
|
|
|
|
#884 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 april 2020 om 09:52. |
|
|
|
|
|
|
#885 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het huidige ( steeds lichtelijk veranderende ) beleid schetsen. Geeft hier en daar zijn eigen medische opinie weer maar pint zich daar ook niet op vast als andere virologen daar lichtelijk anders over denken. |
|
|
|
|
|
|
#886 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat ge dat doet fijn en ge kunt dan alleen maar versleten worden omwille van die mening Op dat vlak lijkt ie wel op Jef Hoeyberghs of zo Het gaat me vooral over de lulkoek die hij uitkraamt, de complottheorietjes etc om bepaalde zaken aan te kaarten Gezond boerenverstand noemt ie dat |
|
|
|
|
|
|
#887 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 april 2020 om 10:10. |
|
|
|
|
|
|
#888 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind het alle bij evengrote kwallen hoor...misschien op andere terreinen wat ik maar wou zeggen : Beide heren (<- ook eens bij stilstaan De reacties kunnen hun gestolen worden Met dien verstande dat, goed wetende dat het vaak provocatief, is ze nog steeds ergens een aanzienlijk groot deel van de bevolking toch zullen aanspreken net omdat, en enkel omdat, het flagrant ingaat tegen stroom. |
|
|
|
|
|
|
#889 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#890 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij schuwt bv geen woorden als : geitenwollen kringloopmoeders jongere vitabishummeltjes waar de klimaatkennis zelfs onder de graad van debiliteit ligt (<- denkelijk sprak hij over zichzelf ? ) etc etc Ge kunt daar heel der gele gidsen met vullen wat die man aan denigrerende woordjes en begrippen hanteert om wat aan bronvervuiling te doen. Alleen kan Jean het iets diplomatischer, rustiger en duidelijker brengen dan brulaap Jeff. Dát zal jij dan onder de term 'fatsoen houden' catalogeren ? |
|
|
|
|
|
|
#891 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#892 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, das een sukkelaar.
Maar ge kon het u toch weer niet laten om te proberen om het alweer over een andere partij annex politicus te laten gaan he.
|
|
|
|
|
#893 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die is wat men noemt: 'oude politiek'. Ofte : "We dronken een glas, p... een plas, en alles bleef zoals het was". Die heeft zijn principes al 'aangepast' en is 'salonfähig' geworden. Moest ik kiezen tussen Lachaert, Ampe, of Tommelein, het zou zeker de laatste in de rij niet zijn. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 april 2020 om 15:34. |
|
|
|
|
|
#894 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#895 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#896 |
|
Banneling
|
Ik heb de indruk dat een aantal politici het concept "negatieve aandacht is ook aandacht" goed onder de knie hebben.
|
|
|
|
|
|
#897 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alweer een Helfie-aanval op Van Ranst, nu door een zekere Bart Steyaert:
https://twitter.com/bartsteyaert/sta...99333895901184 "Borgerhout, thuisbasis van PvdA en dus marxist MVR. Kijk eens aan, hij bepaalt het voetbal, hij bepaalt de Ramadan, hij bepaalt dat hij zichzelf zal kronen tot redder van het volk. En ik die dacht dat we een parlementaire democratie hadden." Verschil N-VA/VB?
|
|
|
|
|
#898 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hier komen posten misschien?? |
|