![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb me al wel bedacht dat zo'n lockdown in mijn kindertijd nog lastiger zou zijn geweest. Zonder internet, met 1 vaste telefoonlijn voor een gezin van zes. Van de andere kant: we zouden niet geweten hebben van iets als internet of gsm's.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel what2do met Colona..?
-> De dees verveelt zich hoegenaamd bijna nooit. Laten we zeggen dat er wat mij betreft niet veel is veranderd tov 'vroeger'. Ik lach dan ook eens goed met zij die nu plots geen weet met zich weten ( ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Je moet je dan eens het 14e eeuwse Europa inbeelden in de tijd vd builenpest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou eigenlijk allang een nieuwe keuken installeren. Eens kijken of Ikea nog aan huis levert.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al weken en weken in de tuin bezig. Gisteren de regenput gekuist, net voor de regen. Vandaag het terras geschuurd. Morgen weer in de tuin.
't Wordt tijd dat het eens wat verlof is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat met zijne '...hogedrukreiniger....'.
't is precies moeilijk om bescheiden te blijven. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 18 april 2020 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die zal u graag zien.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Alle Swiffers hier duidelijk proberen te maken dat ze geen zaken hebben met een ander zijn verlofregeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila deel 1 opkuis werkhuis zit er op.
Morgen deel 2 . Drukke tijden die Lockdown.
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 50 jaar geleden zou een virus nooit op 2 weken de wereld hebben besmet. Sowieso bleef iedereen dan vanzelf al een pak meer in zijn kot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien niet zo snel. Maar de pest vaagde eeuwen geleden wel 1/3 van de Europese bevolking weg in een tijdspanne van 5 jaar.
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Perken mooi afgeboord. Afdak voor remork gemaakt. Draadbescherming rond de voet van de druivenstruiken gezet. Frambozen en braambessen langs draden geleid. Serre zuiver gemaakt. Fruithaag gemaakt. Gras gemaaid. Gras op kale plekken bij gezaaid. Druiven gestekt (snoeihout/afval van de wijngaard in de buurt meegenomen na een wandeling). Tomaten, paprika, pompoen en sla gezaaid. Onkruid gewied. Struiken geplant. Kleine grondwerken uitgevoerd. Gazon beregend (die paar druppels regen vandaag is de moeite niet). Met de buurvrouw kennis gemaakt. En tussendoor paar keren per week fietstochten van rondde 50km uitgestippeld en gereden op onbekende wegen in de omgeving. Lessen geleerd. Enkele pc's van mijzelf en kennissen terug in orde gebracht. We krijgen onze tijd om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opvallend veel buurvrouwen aan de klap.
Jantje is daar ook al zijne smos gaan halen. Nu pajoske. Ik klap niet tegen mijn buurvrouw. Dat is een tang. En de anderen straatoud.