![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was wel verleden jaar, eh Derk
![]()
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ollanders en tellen, he!
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paul is reeds een jaar geleden overleden.
Ik heb hem persoonlijk gekend en ben naar veel optredens van hem gegaan. Hij was - in tegenstelling van veel andere 'artiesten'- een heel bescheiden en gewone man. |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HLN.be plaatste in het artikel over het overlijden van Christophe een link naar een artikel over het overlijden van Paul Severs
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() J'avais dessiné sur le sable son doux visage, daar heb ik talloze zwoele slows op gedanst met het been klemvast tussen de benen van de mokkels. Dat was nog in de tijd in de dancings toen tussen het disco geweld door 3 slows werden gedraaid. Bij de eerste tonen van een slow vlogen de jongens (enfin de durvers) uit de startblokken om aan de knapste grieten te vragen om te dansen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brian Dennehy, 81, geen corona.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorig jaar of dit jaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Renowned guitarist and lawyer Matthew Seligman has died of COVID-19 at the age of 64.
He is best known for his work as a musician as part of the Thompson Twins and The Dolphin Brothers, along with backing David Bowie at Live Aid in 1985. In a statement from his friend and colleague, solicitor Rod Campbell-Taylor said: "My friend and colleague Matthew Seligman died late yesterday (April 17) aged 64 after nearly two weeks battling Covid-19 on a ventilator at St George's Hospital, London."
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie WWE (vroeger WWF) keek , zal deze persoon zich nog zeker herinneren:
https://en.wikipedia.org/wiki/Howard_Finkel RIP
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ten tijde dat Jake 'The Snake' Roberts, Hulk Hogan, André The Giant, The Ultimate Warrior, The Million Dollar man en tal van andere, die twee gekke broers The Bushwhackers (ook al enkele van overleden) ten 'strijde' trokken. RIP Howard Finkel.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 april 2020 om 06:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'honkey-tonk man' was daar, alsook the million Dollar man, en JAAAAAA ook die Ultimate warrior met zijn lintjes aan zijn bovenarmen. De Bushwackers , ook andré the giant waren daar niet maar ik herinner ze mij nog goed van de TV-programma's. Heb je ook nog 'Coco be ware' gekend trouwens? Die met zijn papegaaien ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was echt fan van The Ultimate Warrior. Ik heb daar nog ergens ten velde een cd van liggen waar sommige andere catchers het over hem hebben. Die moet echt beresterk geweest zijn die man. The Undertaker was ik ook fan van.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ronan O’Rahilly, the founder of UK pirate station Radio Caroline has died at the age of 79.
The Irishman set about creating the pirate station as early as 1963 from the MV Caroline anchored in international waters off the coast of Essex in England. He’s been the figurehead of the station ever since it launched during Easter 1964, and the station name continues to this day. Radio Caroline is paying tribute to Ronan this afternoon (Monday) and has tweeted the news to its listeners and followers. In 2013 Ronan moved back to Ireland after being diagnosed with advanced vascular dementia.
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: