![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2501 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da's moreel niet verantwoord vandaag!
|
|
|
#2502 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omg
|
|
|
|
|
|
#2503 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2504 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
|
#2505 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk niet dat er veel van diegenen die voor haar kozen, ondertussen van gedacht zouden veranderd zijn. De kans dat toenmalige Trump-kiezers dat wél deden/doen, is m.i. groter. Het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat het duo Biden-Clinton de fout zal herhalen enkele belangrijke staten te negeren. En dan is er nog het brokkenparcours dat Trump aan het rijden is. Indien het in november alsnog opnieuw zou afhangen van het Electoral College is het zelfs niet uitgesloten dat ook daar 'voortschrijdend inzicht' is gegroeid.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 29 april 2020 om 11:50. |
|
|
|
|
|
|
#2506 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het zal wel Kamala Harris worden, lijkt me de beste keuze al kan de partij politiek de overhand nemen.
|
|
|
|
|
|
#2507 |
|
Europees Commissaris
|
Het lijkt erop dat Trump zijn populariteitsbonus van het begin van de crisis alweer helemaal heeft opgebrand, back to the lower 40ies: https://projects.fivethirtyeight.com...s/?cid=rrpromo
Blijft toch een bizar fenomeen; terwijl dor de crisis de populariteit van andere leiders ofwel sterk toeneemt (Merkel, Morisson, Trudeau,...) of afneemt (Abe, Bolsonaro), valt die van Trump na een kort piekje terug naar het klassieke niveau van +/-42%. bijna geen beweging in te krijgen. Er is echt geen crisis sterk genoeg om voorstanders noch tegenstanders van gedacht te doen veranderen in de VS. Moet het nog gezegd dat VS blijkbaar extreem gepolariseerd is...
|
|
|
#2508 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
|
#2509 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zelfs als Trump zou zeggen dat zijn aanhangers idioten zijn gaan ze nog voor hem stemmen.
|
|
|
#2510 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2511 |
|
Europees Commissaris
|
Is het dat? Hmmm....
Je kan hetzelfde zeggen van Abe, Bolsonaro, zelfs Merkel heeft wat personencultus. Toch zie je daar enige beweging in approval ratings. In geval van Trump maakt het niet uit. Ik denk dat polarisatie en personencultus niet per se samenvallen. Soit, ik het is toch weer een frappante vaststelling. Hoe dan ook niet eenduidig conclusie uit te trekken voor de verkiezingen
|
|
|
#2512 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2513 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat verhaal over die camion met coronalijken in New York, klopt dat ???
Het stond in The Telgraph... Laatst gewijzigd door Boduo : 30 april 2020 om 21:30. |
|
|
|
|
|
#2514 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het staat ook op de site van The Guardian. Het zal wel kloppen.
|
|
|
#2515 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die stonden op de parking van een uitvaartcentrum, hun koeling was kapot en ze stapelden de lijken dan maar in vrachtwagens zonder koeling. Die dan niet werden opgehaald, misschien opzettelijk omdat ze daar geen zin in hadden.
|
|
|
|
|
|
#2516 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit is natuurlijk een uitzonderlijke situatie. Tot een paar maand terug was dit niet te voorzien. Vermoedelijk zitten daar armen tussen die niemand opeist, het uitvaartcentrum is ook geen liefdadigheid instelling.
|
|
|
|
|
|
#2517 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe lang stonden die daar al ? Laatst gewijzigd door Boduo : 30 april 2020 om 22:35. |
|
|
|
|
|
|
#2518 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2519 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2520 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Voor Trump (voters) maakt het allemaal niet uit
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 1 mei 2020 om 10:44. |
|
|
|
|