![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2541 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
et is net Trump geweest die massaal en zeer agressief campagne heeft gevoerd en nog steeds doet. Hij had toen het voordeel (precedent) dat het niet via de gebruikelijke kanalen was en dat heeft hem vooral doen scoren |
|
|
|
|
|
|
#2542 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus geen "I'm Donald Trump and i approve this message" maar wel veel online campagnes op een budget, nog meer dan Obama. Het internet hielp hem natuurlijk samen met het feit dat Clinton zowat het schoolvoorbeeld is van de gevestigde corrupte politiek. Biden is in die zin wat anders, de VP zou wel eens beslissend kunnen zijn. |
|
|
|
|
|
|
#2543 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
https://www.breitbart.com/politics/2...se-with-world/ Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 mei 2020 om 22:51. |
|
|
|
|
|
|
#2544 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Wij hebben hier ook eentje die zegt dat er in China 301 miljard mensen leven. Hij had onlangs nog een gesprek met Xi waarna hij de Chinese aanpak van Corona wat aan het ophemelen was. Gelukkig heeft hij geen politiek tegenstander en krijgt hij zijn centjes zonder verplichte tegenprestatie. |
|
|
|
|
|
|
#2545 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2546 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2547 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#2548 | |
|
Banneling
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=fbhz3XcNzGU |
|
|
|
|
|
|
#2549 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2550 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=VSrEEDQgFc8
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 4 mei 2020 om 12:40. |
|
|
|
|
|
|
#2551 |
|
Europees Commissaris
|
In die tijd was het heel normaal om 14 jarige meisjes te betasten. Soit, dikke pech voor Biden.
|
|
|
|
|
|
#2552 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Valt dat even tegen hé. |
|
|
|
|
|
|
#2553 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geen nood.
Er zijn er nog genoeg die hij besnuffeld en bepoteld heeft. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#2554 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn tante Germaine zaliger (ikke toen 11 en zij 35 ofzo, ongetrouwd en carrosserie zoals een 300SL Gullwing) deed dat indertijd ook veel.
Oh, the memories! :sigh:
|
|
|
#2555 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn moeke zou zoiets trouwens 'n ferme draai rond z'n oren verkocht hebben, politieker of niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#2556 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zou governor Cuomo veel beter doen.
|
|
|
#2557 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb familie in Brussel/Wallonië. Dat is ook altijd kussen tegen de sterren op.
|
|
|
#2558 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2559 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja inderdaad. Het is heel raar die ‘volksgewoonten’.
|
|
|
#2560 |
|
Banneling
|
|
|
|
|