![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2561 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 5 mei 2020 om 08:05. |
|
|
|
|
|
|
#2562 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier zijn het ook altijd 3 kussen met heel de familie en zelfs losse kennissen, alleen niet de mannen onderling al merk ik wel dat er een wil was om dat ook beginnen te doen.
|
|
|
|
|
|
#2563 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Als de democraten Sanders genomen hadden dan hadden ze nu geen pedo dementie probleem. Zowel met Trump als met Biden blijft de biljonairsklasse aan de macht. De top van de democratische partij verkiest te verliezen tegen Trump dan een bottom up presidentschap van Sanders te riskeren.
Laatst gewijzigd door Bach : 5 mei 2020 om 08:58. |
|
|
|
|
|
#2564 | |
|
|
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
|
#2565 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2566 |
|
Minister-President
|
Ik heb hier niet alles gelezen natuurlijk, maar als ik moet gokken:
"Ondanks Trump, wordt Trump alsnog herverkozen."
|
|
|
#2567 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Biden zal staten zoals Ohio, Pennsylvania, en dergelijke moeten winnen. Of Florida, een klepper. Het spel is niet gespeeld. De tegenstelling tussen ruraal en urban amerika zijn nog groter geworden, en het electoral college speelt niet in het voordeel van de Democraten. Die ik vermoed een record popular vote winst weer gaan zien vertalen in een electoral vote verlies als ze niet opassen. |
|
|
|
|
|
|
#2568 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
30 jaar terug belde de moeder van Tara Reade (die Biden beschuldigd) naar Larry King Live om de zaak aan te kaarten, zonder namen te noemen. Toch wel een hard bewijs voor haar beschuldigingen. https://youtu.be/uy84FpqNFtU?t=29 |
|
|
|
|
|
|
#2569 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met heel grote waarschijnlijkheid. Socio-economisch verschilt Biden nauwelijks van Trump, en dus zie ik een groot deel van de Sanders-aanhang thuisblijven.
|
|
|
#2570 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2571 | |
|
|
Citaat:
https://www.nytimes.com/2020/03/04/u...e=articleShare
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
|
#2572 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of die zwarte stem zo'n verschil gaat uitmaken weet ik niet, ik ben benieuwd naar z'n VP. Zoals het er nu uitziet wint Trump met z'n 2 vingers in z'n neus terwijl hij probeert een gracht over te springen. |
|
|
|
|
|
|
#2573 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#2574 |
|
Europees Commissaris
|
Soros! Rotschild! Bilderberg! Deep State!
|
|
|
#2575 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
https://fivethirtyeight.com/features...state-polling/ Maar ja, het is maar een peiling he... Ik vermoed dat we de uitspraak "het is maar een peiling" nog veel gaan horen de komende maanden.
|
|
|
|
#2576 |
|
|
Het doel van peilingen is voornamelijk om het stemgedrag te beïnvloeden. In dat opzicht is de uitspraak "het is maar een peiling" niet ontdaan van intelligentie. Daarbij is al meermaals gebleken hoe verkiezingspeilingen er systematisch naast kunnen zitten.
In een Biden Trump strijd verwacht ik dat de peilingen waar Biden gepushed wordt grotere main stream media aandacht krijgen. |
|
|
|
|
|
#2577 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die wijven gebruiken hun gleuf als een cashmachiene. En dan later passeren ze nog eens voor de cash met een goeie advokaat
|
|
|
|
|
|
#2578 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 5 mei 2020 om 22:51. |
|
|
|
|
|
|
#2579 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Trump daarentegen heeft die arme gleufjes, als Stormy Daniels, toch financieel aardig kaal kunnen scheren. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 5 mei 2020 om 23:02. |
|
|
|
|
|
|
#2580 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vermoed dat Trump supporters minder geneigd zijn om mee te werken aan zo'n peiling en momenteel tellen ze iedereen mee, ook deze die niet gaan stemmen. Er gaat nog veel veranderen. |
|
|
|
|