![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() sexuologen of andere logen, de zogenaamde experts in relatie(technieken), als je zelf 3 huwelijken hebt verknoeid..dat is zoiets als een tandarts met een vals gebit..
zielig geval... |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Liekens dient klacht in:
Het schandaal haalde meteen de pers, mede door het feit dat de auto van Goedele Liekens opgemerkt werd. Al snel bleek dat niet zij, maar de vriend van haar dochter, met de wagen naar daar was gereden om gezellig mee te kokkerellen. Wet op de privacy De 57-jarige seksuologe keurde zijn gedrag af, maar vond het tevens erg frappant hoe snel de media wisten dat het om haar wagen ging. “Dat kan alleen via een lek bij de politie, want particulieren kunnen geen namen opzoeken van nummerplaten. Bestaat er dan niet zoiets als de wet op de privacy? Ik vind de verontwaardiging van de burgemeester van Sint-Truiden over dit feestje zeer terecht, ik hoop dat ze even verontwaardigd is over het gebrek aan beroepsethiek bij haar politiekorps. Ik zat thuis in mijn kot en toch werd hierdoor overal gesuggereerd dat ik daar aanwezig was. Ik dien klacht in!”, lezen we in TV Familie. Sensatiezucht Volgens haar gebeurt het vaker dat bekende mensen doorgespeeld worden. “Dit is een probleem dat al veel langer speelt. De politie lijkt zich daar niet altijd druk om te maken, maar er bestaat wel zoiets als een recht op privacy. En soms lekken ze, vaak zonder nadenken of uit sensatiezucht, na een interventie heel snel namen van bekende mensen die al dan niet betrokken zouden zijn. En dat kan niet. Zeker niet wanneer, zoals in dit geval, blijkt dat ik hier niets, maar dan ook n?*ets, mee te maken heb. Want nogmaals: ik was daar niet”, klinkt het. Beschadiging Liekens werd dus onterecht meegesleurd in de storm, en dat heeft haar schade berokkend. “En dan die krantenberichten. Dat was niet echt nieuws, hé. Ondertussen wist iedereen dat ik daar niet was. Maar toch verschijnt het één en ander, waardoor de indruk blijft bestaan dat ik iets fout gedaan heb. Wat niet zo is. Dat is pure beschadiging. Vandaar dat ik zeker klacht neerleg bij Comité P. Nu ben ik het, maar volgende keer kan dat iemand anders zijn”, besluit ze. Het bericht Goedele Liekens na barbecueschandaal: “Ik dien klacht in” verscheen eerst op Metro. Ze had er naar eigen zeggen niets mee te maken, maar toch kan ze het niet los laten. ![]() Goed zo, blijf dan maar in het potje roeren. De media en haar bronnen uitdagen, zal haar nog zuur kunnen opbreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De doorgedreven interesse van zo velen op dit forum voor Vlaams parlementslid Liekens is een onderwerp voor een ganse conferentie voor seksuologen, trouwens.
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Goedele Liekens is een intelligente vrouw die al veel bereikt heeft in haar carrière. Ik weet dat het not done is om zoiets neer te schrijven in dit forum, want dergelijke vrouwen worden hier automatisch gehaat, maar ik doe het toch.
De haters dachten dat ze haar aan de schandpaal konden nagelen... hah. Volgende keer minder de boekskes lezen gasten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand heeft haar wel wat geholpen bij die zogenaamde carrière. Ik moet U toch niet vertellen door wie. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 mei 2020 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zou het dan toch waar zijn, dat ze transgender ambities heeft, nu ze in rustiger vaarwater is beland?
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is wel federaal parlementslid hoor.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze legt klacht neer tegen de flikken.
Terwijl het gerucht gaat dat het de buren zijn die haar herkenden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niveau!
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannekes, het is hier niet K&K he.
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze zullen haar auto herkent hebben. Dan is het toch nog normaal dat er verdenkingen zijn dat zij daar aanwezig is of was. Moet ze daarvoor klacht indienen? ![]() Of is zij dan echt zo naïef dat zij als parlementslid niet weet dat ze een voorbeeldfunctie heeft. Met bijkomende factor als BV velen haar doen en laten volgen. Zeker als je er in de boekskes mee uitpakt. Laatst gewijzigd door De Prof : 14 mei 2020 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |