![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2621 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij zit trouwens in nauwe schoentjes met zijn tax revenues. Goede kans dat hij die gegevens toch zal moeten vrijgeven.
|
|
|
|
#2622 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#2623 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet niet. Als blijkt dat hij toch zo geen financieel genie is gaat dat wel een klap zijn voor zijn achterban.
|
|
|
#2624 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Je zorg is misschien dat je deze gek nog 4 1/2 jaar lang op de buis moet zien ? De nieuwe norm is dat er niet gesproken mag worden dat 60% van de huishoudens arm is in Amerika -- in de categorie van niet ter plekke 1000 USD$ kunnen afdokken in geval van nood. Als de democraten echt om het land zouden geven dan hadden ze de impeachment procedures laten varen en hadden ze oog gehad voor binnenlandse problemen en daar hun beleid op afgestemd. Dit hebben ze dus duidelijk verzuimd. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 mei 2020 om 16:18. |
|
|
|
|
|
|
#2625 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Trump staat daarentegen achter Elon Musk die een autofabriek in deze staat gaat opstarten maar niet mag opstarten. Weer een rel geboren dus in het voordeelkamp van Trump in een economie die op apengaren ligt. Ik weet het ook niet ; maar democraten die gokken dat vrees voor de dood zwaarder weegt dan heropening economie lijken mij allerminst betere kandidaten. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 mei 2020 om 16:16. |
|
|
|
|
|
|
#2626 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2627 |
|
|
Men zou vooral achterdochtig dienen te zijn mbt enquêtes en het gebruik van enquêtes door de media vlak vóór verkiezingen. Net zoals er voter fraude bestaat tijdens de verkiezingen bestaat er manipulatie van de publieke opinie vóór de verkiezingen om mensen te weerhouden te gaan stemmen of er toe aan te zetten in een bepaalde richting.
|
|
|
|
|
|
#2628 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2629 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#2630 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het spijtige is dat die 'nieuwe' norm al héél lang bestaat. In geschiedenisboeken van/over Homo Sapiens Sapiens vindt u zonder veel moeite te hoeven te doen hele benden van dergelijke figuren. Sommigen kregen standbeelden, anderen werden gelyncht; maar met z'n allen werden ze 'legendarisch'. Het grootste verschil met vroeger is dat zo'n exemplaar dezer dagen op sociale én asociale media 'alomtegenwoordig' kan & mag zijn.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#2631 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat doet er al lang niet meer toe, politiekers die geld verdienen in de politiek en Bloomberg miljardairs staan lager aangeschreven dan iemand die geen miljardair geworden is in de zaken. Het maakt hem menselijk, hoe meer CNN hier op zal hameren hoe sterker Trump z'n achterban.
|
|
|
|
|
|
#2632 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is imago. Trump koestert zijn imago van succesvol zakenman. Als hij een loser blijkt te zijn is het gezichtsverlies.
|
|
|
#2633 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2634 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 13 mei 2020 om 21:35. |
|
|
|
|
|
|
#2635 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.nytimes.com/2020/05/13/o...x-returns.html Wat heeft hij te verbergen. Een Potus die zijn tax returns niet wil publiek maken.
|
|
|
|
#2636 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2637 |
|
|
Een beetje kort door de bocht wat je hier schrijft. 59% geeft aan bij zo'n onverwachte uitgave niet het spaargeld aan te spreken. Dat is niet hetzelfde als "geen 1000 dollar kunnen afdokken", hé. Zelfs van de huishoudens met een jaarlijks inkomen van 75.000 dollar of meer betaalt 41% zo'n uitgave niet uit spaargeld. Als maatstaf voor armoede lijkt me dat dus niet zo'n beste parameter.
|
|
|
|
|
|
#2638 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2639 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
'Just 40 percent of Americans could pay an unexpected $1,000 expense, such as an emergency room visit or car repair, with their savings, according to a survey from Bankrate.' Boven is een bron uit CNBC en is een speld in een hooiberg tav hoeveelheid nieuws over bijna bewijzen dat Trump en entourage lakeien van het Kremlin waren — daar ging mij de clue om. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 mei 2020 om 23:58. |
|
|
|
|
|
|
#2640 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
In combinatie met giga nieuws over Russiagate dat nu als sneeuw voor de zon is verdwenen verwordt de Democratische partij meer en meer tot een reus op lemen voeten. Groot maar kunnen niets van belang. Het lijkt mij beter dat de Dems toegeven dat ze fout gegokt hebben en zichzelf opnieuw uitvinden. Laatste zal de elite van de Democratische partij nooit doen natuurlijk. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 mei 2020 om 00:27. |
|
|
|
|