![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2641 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dat slachtofferschap sluit goed aan bij een deel van het kiespubliek. Het is een variant op de angststrategie. De VS was slachtoffer en Trump zou hen gaan bevrijden. De grote leider is slachtoffer die als een David vecht tegen de duistere Goliath krachten die hem omringen. Elke aanval op Trump maakt hem in feite sterker in de ogen van zijn kiezers alzo. Djimi verwees er ook naar hierboven. Ondertussen, ongeacht de figuur aan de top, gaan de VS rustig verder met hun criminele buitenlandse politiek (grotendeels toegedekt met de mantel der liefde door onze media) die in feite heel de rest van de wereld tot slachtoffer maakt. Kijk maar hoe de VS bv. nu weer zich gedragen in tijden van Corona met de ontwikkeling van een vaccin. De VS willen er een strijd van maken. Ze willen winnen en controle over een vaccin. De rest van de wereld poogt aan te sturen op samenwerking en uitwisseling van onderzoeksdata. Maar de rogue nation van onze tijd denkt niet aan volksgezondheid maar aan macht. Laatst gewijzigd door Bach : 14 mei 2020 om 07:47. |
|
|
|
|
|
|
#2642 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2643 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 14 mei 2020 om 07:59. |
|
|
|
|
|
|
#2644 | |
|
|
En waar zit Biden? Corona is de ideale tijd om wat leiderschapskwaliteiten te tonen. Ik denk dat ze hem echter op ijs gezet hebben en liefst zo weinig mogelijk publiek laten optreden in de hoop dat hij zo de verkiezingen overleeft. Daarna mag hij gerust verder denenteren.
Maar hoe beschermd dat Biden ook is door bevriende media....toch slaagt hij erin te falen keer op keer. Nu bv Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 14 mei 2020 om 08:08. |
|
|
|
|
|
|
#2645 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Dus, de peiling van FiveThirthyEight (of beter, cluster van peilingen) is dan wel een objectieve en betrouwbare peiling. Ga je akkoord?
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 14 mei 2020 om 08:13. |
||
|
|
|
|
|
#2646 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ach ja, sommigen accepteren kritiekloos elke handeling van een overheid waar ze fan van zijn.
|
|
|
|
#2647 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2648 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#2649 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als Team Trump 2020 met dezelfde attitude naar de peilingen kijkt ("in 2016 zater ze er toch naast, dus waardeloos"), dan wint Biden ZEKER.
|
|
|
|
#2650 |
|
Europees Commissaris
|
Mja, ik pas mijn uitspraak aan:
Ach ja, sommigen accepteren kritiekloos elke handeling, zolang ze maar niet mainstream is
|
|
|
#2651 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2652 |
|
Europees Commissaris
|
nee, misschien nog beter:
Ach ja, sommigen klasseren elke kritiek op een overheid die voor een keertje niet mainstream is, hoe dan ook als "butthurt & snowflake"
|
|
|
#2653 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#2654 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zoooo voorspelbaar Bach! Maar bon, ik hoop dat Team Trump op dezelfde manier als u naar de peilingen kijkt.
|
|
|
|
#2655 |
|
Europees Commissaris
|
Waar moet een mens tegenwoordig nog objectief, zelf interpreteerbare nieuwsfeiten verzamelen...
Doorbraak? Infowars? Breitbart? Kunt ge mij wat tips geven om uit mijn liberale bubbel te breken Bach?
|
|
|
#2656 |
|
|
"Ach ja" zuchte de weetal "het gepeupel is zo dom" ondertussen dat hij weeral een foute conclusie trok.
|
|
|
|
|
|
#2657 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wie doet er hier het meest verwaand. 't Is een wedstrijdje. Kom, we doen allebei flauw (ge hebt een punt), laten we terug ernstig spreken.
|
|
|
|
#2658 |
|
|
Heb ik niet gezegd. Ik vroeg of u zich dat al eens afgevraagd had. Nee dus. Echt....leer lezen. Je voert veldslagen tegen stromannen ontsproten uit je eigen vooroordelen.
|
|
|
|
|
|
#2659 |
|
Europees Commissaris
|
Ernstig dus,
Informeren over Flynn, ok. Je ik heb vooral Politico gelezen. Kunt ge mij een meer gebalanceerd (of tenminste tegenwicht) online linkje bezorgen? Misschien moet ik mijn mening bijstellen
|
|
|
#2660 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|