![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eigenlijk brengt me dat op een idee, alle steunbetuigers verplichten om na een uiteenzetting over het virus, met wat sprekende beelden, die kat vast te nemen als ze terug opduikt. Benieuwd hoeveel van die die het nu allemaal niet erg vinden er dan nog zullen zijn om deel te nemen aan de Russische roulette.
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen Laatst gewijzigd door spherelike : 16 mei 2020 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De kat kan in België niet in quarantaine want te gevaarlijk. Maar als ze 3 maand in quarantaine in rabiesland Peru (waar blijkbaar 1 kat op 6 hondsdol is, gezien de vergelijking met RR) dan mag ze vrolijk fluitend naar hier komen. Héél dit verhaal barst van onlogica en tegenstrijdigheden. Kat kan in veilig land Begië niet in quarantaine, maar mag afkomen als ze in het --onveilig -- land van origine, in quarantaine geweest is. ![]() Zou jij je niet geruster voelen als het katbeest hier 3 maand in q. gezeten zou hebben dan in Peru ? Ik wel. En dan is er het buitensporig machtsvertoon. Terwijl men als gevolg van Corona misdaadbendes vrijlaat, zet men man en macht in om die kat te vinden die, zonder corona, hier zelfs nog niet zou zijn. Want ze heeft halsoverkop Peru moeten verlaten. Zo ongeveer als die Brussels bendes die halsoverkop weer het gevang mochten verlaten. Maar om op uw vraag te antwoorden, ja die kat zou bij mij in quarantaine mogen komen, gezien ze ingeënt is tegen hondsdolheid. Jij moet dan wel die Brusselse jeugdbendes opvangen die vrijgelaten zijn. Fair deal.
![]() |
![]() |
#424 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waardeloze argumenten dus Of gij en ik ons geruster voelen, dat zal wel, maar dat doet er weinig toe, het gaat over de mensen die tijdens het transport risico lopen. Aangezien NIET bekend is hoe ze het beestje binnengesmokkeld heeft, denk ik aan personeel die de eventuele bench behandelen. IK denk ook aan eventuele medepassagiers en cabinepersoneel als die kat mee was in handbagage, en probeer mij nu niet wijs te maken dat dat beest de hele vlucht van peru naar hier in een tas gezeten heeft, want dat zou pas dierenmishandeling zijn. Besluit er zijn ook nog mensen en diensten die verder kunnen kijken dan een lief en schattig poesje en haar egoïstisch en onverantwoordelijk baasje En met uw link naar Brusselse bandieten geeft u zelf het gebrek aan argumenten in deze zaak aan. Tactiek: dit is niet erg want er zijn erger dingen.
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen Laatst gewijzigd door spherelike : 17 mei 2020 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als ouwe zak heb ik over de jaren geleerd dat in veel gevallen, als men komt voor een moeilijk, quasi onoplosbaar probleem, men dat soms probeer op te lossen door zelf een nieuw, gemakkelijk op te lossen probleem te creëren en zich daar mee bezig te houden. Dat is wat hier gebeurt met kat Lee. Zet maar in op die stomme burgers en hun katje, en zo kunnen we de echte problemen weer even uitstellen. Spijtig genoeg is dat niet zo goed gelukt dit keer, en was het maneuver té duidelijk voor het publiek. Er zijn prioriteiten. Een meisje kan gebrabd worden door een illegaal ingevoerd dier met hondsdolheid. (Hoeveel zijn er zo ? We kennen kat Lee, maar die honderd andere illegaal ingevoerde honden uit Marokko of vanwaarook, on s'en fout, want die hebben zelfs geen papieren en bestaan dus niet.) Een meisje kan ook ontvoerd, misbruikt, mishandeld of in de prostitutie gedwongen worden door misdadige bendes. Even opzoeken welk het meest voorkomt misschien. ![]() Wil jij de wet streng toepassen, zonder compromissen ? Dan wel overal, ja, te beginnen met misdaden met echte slachtioffers.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 17 mei 2020 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dierenliefde is hier vooral een katten en hondenliefde. Het leed van de duizenden andere dieren willen we liever niet weten of zien. Miljoenen dieren worden gekweekt in de meest ellendige omstandigheden gewoon om onze barbecue te vullen. Van al die lieve meisjes aan dat gerechtshof staan er waarschijnlijk s'avonds een hele boel hun buik te vullen met pensen en spek van mishandelde dieren. Ribbetjes en een kippenboutje het smaakt hun allemaal. Als je daar iets over zou zeggen is de tuin te klein....en al zeker als ze twee glazen wijn ophebben. De mens is een zeer hypocriet wezentje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gezeik over 1 kat terwijl er hier iedere dag een paar tienduizend dieren worden afgemaakt gewoon om op de barbecue te leggen.
En dan hebben we het nog even niet over het lijden dat de ze dieren hebben ondergaan alvorens uit hun miserabel bestaan te worden verlost Dieren kunnen ons geen barst schelen maar honden en katten zijn hier heilig. Selectieve verontwaardiging van hypocriete mensen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 mei 2020 om 00:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dit is niet erg want er zijn er nog anderen (waar het by the wayy wel grondig mis is gegaan met een paar honden uit Marokko) Dit niet erg want deze kat is bekend en zoveel anderen niet Dit is niet erg want er zijn ook meisjes die de vreselijkste dingen moeten ondergaan Deze inbreuk moet niet bestraft worden want er zijn veel andere en ergere inbreuken Besluit, niet argumenteren op grond van de zaak, maar door naar erger dingen te verwijzen proberen deze inbreuk te minimaliseren
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 mei 2020 om 00:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik verwacht binnenkort de jaarlijkse obligate draad over schapen slachten. Ondertussen kookt men schelp en schaaldieren levend en laat men vissen stikken, kookt men zijderupsen en maalt men levende insecten en daar maakt men niet veel woorden aan vuil.
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet hoe het nu zit in Europa maar ik weet van vroeger dat veel Franse dierenwinkels in België kwamen inkopen en dan vervolgens smokkelden om de quarantaine te ontlopen. Daar ging veel dood.
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als deze kat gevonden en gedood wordt, mogen we dan verwachten dat vanaf dan ook al de misdaden met slachtoiffers, even streng en effectief bestraft worden ? Of blijven dat faits divers ?
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Varkens zijn bijvoorbeeld zeer intelligente dieren. Die dieren zitten opgesloten in hokken waar ze zich niet kunnen draaien of keren. Verschrikkelijke omstandigheden net als kippen in legbatterijen .... Ga dat eens zeggen aan al die dierenliefhebbers die vandaag hun vlees zijn gaan kopen voor de barbecue van morgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben het te druk om een kat uit Peru te vinden.
![]() |
![]() |
#439 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mocht u zich afvragen of FAVV in volgende gevallen van illegale import van dieren zich gelijkaardig zal gedragen, dan zou u een redelijke vraag hebben, waarop u het antwoord eigenlijk al weet.
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer heeft FAVV zo'n hoge dwangsom gevraagd voor misbruiken in dierenkwekerijen of illegale import of om het even welke voorbeelden je hier al aangehaald hebt ? En u keurt dus blijkbaar de willekeur van justitie goed, behalve in dit éne geval waar streng en zonder genade opgetreden moet worden.
![]() |