![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je gaat de eerste beste bar binnen, waar 'free wifi' is; kijkt naar het bord waar het eventuele paswoord staat op vermeld en je bent online ... Je hoeft er zelfs niet noodzakelijk een koffie voor te bestellen.
![]() |
![]() |
#462 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan vond (en vind) ik het voorstel dat er in Wallonië was, logischer en correcter. Het tegenargument op het voorstel van Weyts, dat stelt dat wij op zich al een kilometervergoeding betalen aan de pomp is evenzeer een heel terecht punt.
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was ook zo met de Joden in de jaren 30 he. Onverdraaglijk volk. Niks dan ambras mee.
Laatst gewijzigd door patrickve : 24 mei 2020 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://doorbraak.be/de-waalse-haat-regeert-het-land/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ooit gehoord van elektrische auto's? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Greenpeace = bende milieuterroristen
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Minister-President
|
![]() Met een woordvoerder die op de radio, inzake het thema klimaat; letterlijk de terminologie "klimaatopwarming" in de mond nam.
Dan weet je het wel ...
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door u (en wellicht anderen) ook 'de malcontenten' genoemd. Wat me niet weinig stoort, is dat minstens een aantal van die mensen belastingen betaalt (of betaald heeft) maar toch 'unserved' dient te blijven, terwijl tegelijkertijd door de 'weldenkenden' amper moeite wordt gedaan om met die mensen op een zinvollere manier te communiceren dan het 'bon ton' en 'en vogue' zijnde uit de hoogte behandelen en als 'mestkevers' en ander fraais uitschelden. Niet bepaald een 'verheffend' schouwspel, me dunkt. Het gebeurt wel eens dat ik het geduld dat de meeste van die mensen aan de dag leggen verbazend vind. Edit: versta mij niet verkeerd: ik heb het hier dus over de 'argeloze' kiezers die er niet in slagen zich tegen de propaganda van het VB te wapenen, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 mei 2020 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het meeste schrik heb ik dan nog van de PVDA, die ik in Brussel zie meebesturen in 2024.
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En net als bij de rest v/h parlement is er nul komma nul zekerheid dat 'hun' parlementair in een uitvoerend mandaat terechtkomt. Wat is dan het probleem ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen zijn totaal disfunctioneel voor echt te besturen. Daar valt geen akkoord mee te maken, die gaan altijd achterlijke dingen op tafel zwieren om zo de besprekingen te torpederen. Ik denk eerlijk gezegd dat het net hun bedoeling is om altijd aan de rand te blijven staan, zo kan men nooit hun ballon doorprikken. Als ze meebesturen, moeten ze compromissen maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Echter 100 stemmen voor pakweg CD&V, Open VLD, of SP.a, zijn dan weer gewoon 100 overtuigde kiezers.
![]() |
![]() |
#474 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zie ze in Brussel (samengeteld) toch wel een zetel of 17 halen hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het eerder verwerpen van criminaliteit, vandalisme enz... noemen. Het is nu eenmaal zo dat veel van die criminele feiten gepleegd worden door magrebijnse jongeren. Het zou al helpen moesten ook andere politieke partijen dat eens durven benoemen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders ga je dezelfde denkfout maken die men voor het Blok ook altijd maakt : 'ze hebben een hoge score weten te halen, DUS gaan ze deze keer kunnen/mogen meebesturen'. Zo werkt politiek niet. Het gaat om bestuursakkoorden, the art of compromising. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als mensen naar de stembus trekken, stemmen ze dan op programmapunten; of op de mogelijke gevolgen van een compromis op die programmapunten?
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet het zo mooi niet verpakken hoor. Je kan ook gewoon zeggen hoe het werkelijk is. De kunst om niets doen weten te verpakken als deugdelijk bestuur. Het grijze midden, het grote niets. Koen Geens
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Waalse haat regeert het land.
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |