![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet een politieker zijn of advocaat maar waarschijnlijk beide om na 88 keer betrapt te worden op onzinnige uitspraken te blijven volhouden dat hij gelijk heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PVDA is bijna even groot als Groen. Rechts gaat vooruit:VB maar die zit in het cordon. Rechts gaat achteruit: NVA maar die BLIJFT a-sociaal. Het wordt steeds moeilijker. Voor la Belgique. Laatst gewijzigd door Boduo : 25 mei 2020 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het pikt precies hé. Lees het artikel nog maar eens. Je kent Leuven toch hoop ik ? Oooo.... mensen zwart maken is toch zooooo gemakkelijk. ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toon me die posting maar eens waar ik dat zou gezegd hebben. ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Helemaal niet. Ik moet nog steeds vernemen, waarom een viroloog een loopje met de waarheid zou mogen nemen. Ik moet nog steeds lezen waarom het niet onvoorzichtig was, om mensen alsnog te laten vertrekken op skivakantie. Ik moet nog steeds lezen op welke basis Covid19, het label kreeg van 'slechts een griepje'.
![]() |
![]() |
#48 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat is het hem natuurlijk net. De kritiek is wel degelijk gegrond; immers, kreeg ik nog geen enkel argument voor ogen, die de gegeven kritiek zou kunnen weerleggen. 1) Hij vertelde niet de waarheid over het nu van mondmaskers, omdat er er een tekort was; en hij die liever beschikbaar hield voor de zorgsector. Nobel doel. Mooie intentie. Maar, nog steeds 'niet de waarheid'. En aldus een leugen ... In functie van wetenschapper, mocht hij dat nooit gedaan hebben. Je kan daar over zeggen wat je wil, maar het blijft een leugen. Aldus: terechte kritiek. 2) Hij liet binnen de context van "gaan skiën in Italië", optekenen dat hij zeker niet zou thuisblijven. Achteraf beschouwd, een misvatting. Een misvatting die hij had kunnen voorkomen, door voorzichtiger te zijn. Want: Er waren in Italië al dorpen in quarantaine geplaatst; en er was op dat moment niet zo héél veel geweten over het virus. Als wetenschapper blijf je dan beter voorzichtig; in de plaats met de zekerheid die hij aan de dag legde. Ook dat was een fout. En aldus: terechte kritiek. 3) Hij onderschatte het virus Covid19. Hij omschreef het als slechts een griepje. Dat zijn feiten. Aldus: terechte kritiek.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als het van China kan aanbelanden in Noord-Italië, dan lijkt de kans dat het vanuit Noord-Italië de skigebieden komt bezoeken, ... alles behalve klein. Dat in acht genomen, met de kennis dat dorpen reeds in quarantaine werden geplaatst (dat doe je niet zomaar, en zeker de Italianen niet), is het gewoon een zeer onvoorzichtige uitspraak.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo simpel is dat. Alles is netjes ontkracht geweest. Ik ga er de deeltjes niet gaan uithalen voor u. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 25 mei 2020 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan ik je alleen maar aanraden om de draden ivm het Coronavirus eens aandachtig te herlezen. Zo simpel is dat. Alles is netjes ontkracht geweest. Ik ga er de deeltjes niet gaan uithalen voor u. ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Uiteraard niet.
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Euh, je vraagt een bron of referentie voor Kojak's zijn uitspraak, zou je dat niet beter aan hem vragen.
zie post #28 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Italie is meer dan Noord-Italie en de ski-gebieden. https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=115 Ge kunt uw leugens blijven herhalen, maar de vraag was nooit of men naar naar Noord-Italie kon gaan of op ski-verlof in Noord-Italie kon gaan maar Italie in het algemeen + werd afgeraden op plaatsen te zijn met veel volk, al is dat niet evident in bijvoorbeeld skigebieden bij de après-ski. Iemand met een minimum aan verstand die weet dan dat hij niet op skiverlof moet gaan, maar ja die voorschot hé, we zullen dan dan toch maar het risico nemen hé, en als het fout loop dat kunnen we het toch op Marc Van Ranst steken hé, want zelf verantwoordelijk zijn voor onze daden , dat is toch zo moeilijk hé. Laatst gewijzigd door dpg : 25 mei 2020 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nogmaals: Als het virus afkomstig uit China, voet aan land zet in Italië, dan lijkt de kans dat het vanuit die gebieden die al in quarantaine waren geplaatst, ook Sicilië komt binnenwandelen, echt niet uitgesloten. Het blijft aldus, binnen die context een voorbarige en zeer onvoorzichtige uitspraak. "Ik zou zeker niet thuisblijven" is alles behalve zeggen : "wees voorzichtig".
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet. Ik ga niet in herhaling blijven vallen.
![]()
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://opendatadpc.maps.arcgis.com/...c82fe38d4138b1 Wat wil je nu eigenlijk constant zeggen, dat de overgrote meerderheid van de Vlamingen te dom, te achterlijk, te hulpeloos zijn om zelf in te schatten wat de volgende woorden betekenen: "Denk wel aan goede handhygiëne en probeer veel mensenmassa's te vermijden. Al is dat niet evident in bijvoorbeeld skigebieden bij de après-ski." Je doordrammen met leugens is er dus omdat de vlamingen hulpeloze snullen zijn die men bij het handje moet houden en alles moet voorkauwen, zoniet begaan ze stommiteiten ? Zelfstandig beslissingen nemen, verantwoordelijkheid nemen voor de eigen beslissingen is dat iets wat de vlaming niet meer kent ? Heeft de vlaming dan echt Marc Van Ranst nodig als zondebok om zijn eigen falen te verbergen, want al dat gezaag over Marc Van Ranst duid daar op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus u refereert naar dezelfde non-argumenten. We gaan hier geen cirkeltjes bljven draaien e Kojak (dan kunnen we beter een pint gaan nuttigen bij Eduard). Ik vind de argumenten die jij al gegeven hebt tot nu niet voldoende. Het weerlegt geenszins de kritiek die werd geuit. Op geen enkele manier. En let wel, ik sta open voor argumenten hoor. Ze moeten wel steek houden.
![]() |