![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom heeft de lockdown geen enkele zin gehad ? Omdat jij dat zegt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben de veiligheidsraad die ook met andere zaken rekening houden. Zij hebben het laatste woord, niet de virologen. Evenwicht: volksgezondheid, economie, het sociale. De 3 hoofdpunten, maar er zijn er nog. Bijna alle landen gaan zo te werk, maar die zijn allemaal fout. Die kennen er allemaal niks van.
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus omdat mijn ouders bejaard zijn moet ik vinden dat een coronapatient 100 keer meer waard is dan een niet corona patient? Vreemde redenering.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom net nog het voorbeeldje van de zus van mijn ma te posten. Die is gewoon gelijk als iedereen behandeld geweest. ps: ik zou je toch eens wat verder informeren zenne, want je hebt hier vandaag weer het een en het ander gepost dat .... ![]()
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is misschien iets waar jij helemaal niet kan of wil bij stilstaan maar anderen doen dat wel degelijk hoor. https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...aard~b4fdc48f/
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 25 mei 2020 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je hen dat verteld ? Het gaat niet over ik Het gaat over wij. Laatst gewijzigd door Boduo : 25 mei 2020 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geconfronteerd worden met een artikel waar je geen speld kan tussenkrijgen is moeilijk, ik begrijp dat jongen.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Morgen komt er nog een dag. ![]()
![]() |