![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Monogamie, respect voor individualisme, ervoor zorgen dat je een net-positieve bijdrage levert aan de maatschappij.
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als de pers ingelicht wordt door het gerecht, op basis van een beleidsmaatregel van openbaarheid: no prob. als de pers ingelicht wordt door de uitvoerende politionele ambtenaren: wel een prob.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En is cultureel-links dan polygamie, respect voor colletivisme en ervoor zorgen dat je de maatschappij opzadelt met wat negatieve bijdrage? Amai mijn kloten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 27 mei 2020 om 06:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er gaat niets veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja dus ![]() Links is niet meer het links van de seventies. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 27 mei 2020 om 07:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij die 'schild en vrienden' types zal het eerder op dit lijken :
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou het bij die hete maskes uit La Brasa. Iedereen content ![]()
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Slaan wilden ze alle een hele tijd; maar nu hebben ze ook een knuppel dus...
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al blijf ik erbij, Monica Bellucci blijft voor mij de mooiste vrouw ooit. Weliswaar moet je haar vandaag niet vergelijken met een topmodel van 28 jaar. Monica Bellucci, in haar jaren tussen 30 en zelfs 45 ... Dat pakt op de adem.
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telt seriële monogamie om nog cultureel rechts te kunnen zijn?
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() In zekere zin niet neen.
De perceptie zal alleen anders zijn, dat kan je niet ontkennen. Iemand die klop krijgt met een slappe cervela, of iemand die klop krijgt met een knuppel... dat is nu eenmaal anders.
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pick one.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |