![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1161 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1162 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb in een ver verleden zo eens een collega gehad die ook berichtjes stuurde naar sommige vrouwelijke collega's. Eéntje van die juffrouwen heeft mij zo eens een bericht laten lezen op haar GSM en ik dacht direct: Oei!!! die (de schrijven van de berichten) gaat zwaaaaaaar in de fout. De eerste regel van zijn bericht sloeg al alles: "Wanneer gaan wij eens neuken?"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#1163 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Even terugkeren naar het begin:
Contracten verbreken met een firma omdat "de baas" belachelijke berichtjes zou gestuurd hebben aan vrouwelijke actrices.. Dat is wat we,momenteel,DENKEN te weten... Wow...... Ik krijg jaarlijks meer van een geheel ander soort "complimentjes" van mijn baas hoor.....en die staat ook in een "machtspositie"....en hij heeft niet altijd gelijk maar ik KAN geen gelijk krijgen ....en het is zelfs NIET via SMS......ochgottekes..... Laatst gewijzigd door kelt : 30 mei 2020 om 09:30. |
|
|
|
|
|
#1164 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hou er ook rekening mee dat BDP als hoofd van een productiehuis in een ‘machtspositie’ staat.
|
|
|
|
#1165 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is nog iets anders.....
Als dit "communicatie" was tussen onnozelaar Depauw,vanaf een bedrijfs-gsm en "medewerkers" van zijn bedrijf(in gelijk welk statuut) dan zullen de klagers er hopelijk voor gezorgd hebben dat die "communicaties" NIET medegedeeld geweest zijn aan anderen buiten het bedrijf.....(bvb aan de klanten van Bartjes bedrijf) Want dan is er een geheel ander probleem in aantocht voor de "klagers"... Wie het gerechtelijk wil spelen moet er rekening mee houden dat er blikken vol met wormen kunnen open getrokken worden.... Laatst gewijzigd door kelt : 30 mei 2020 om 09:34. |
|
|
|
|
|
#1166 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het was trouwens Bart De Pauw zelf die het uitgebracht heeft met zijn video. De pers is eigenlijk vrij braaf geweest, weinig lekken.
|
|
|
#1167 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bartje gaat bloeden.
|
|
|
|
|
#1168 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Onze tijd was ook niet ideaal, natuurlijk. Als ik denk aan een vroegere baas (toevallig? van een gekende adellijke familie) die nooit zijn handen kon thuis houden als een vrouw in zijn bureau kwam en tegen wie er geen verhaal mogelijk was … Of aan de enige manier waarop vrouwen in bepaalde bureaus konden promotie maken … Tja, dat waren toestanden die niet goed te praten zijn.
|
|
|
|
#1170 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.hln.be/showbizz/tv-maker...ning~a7e65518/ Als de VRT preventieadviseur namens de klagers ageert kan hij zich verschuilen achter beroepsgeheim zolang de klagers op hun punt blijven dat hun klacht niet aan de potentiële dader mag meegedeeld worden. Namen kennen is één zaak, wat ze juist verwijten dat correctioneel feiten betreft is een andere. Ik vind dat beroepsgeheim veel te veel misbruikt wordt, nu ook in de covid19 crisis. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 mei 2020 om 10:23. |
|
|
|
|
|
|
#1171 |
|
Minister-President
|
Toen ik dat filmpje van Bart De Pauw eerst zag (en de eerste dagen erna), dacht ik nog dat het de aanzet was van één of andere variant op 'Het geslacht De Pauw'.
Het is anders uitgedraaid ...
|
|
|
#1172 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1173 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1174 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik dacht eerst ook dat het de inleiding was van één of ander format.
|
|
|
#1175 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De uiers niet hoor!
|
|
|
#1176 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De in verdenking/beschuldiging gestelde heeft natuurlijk inzage in zijn strafonderzoeksdossier. Ik zei het eerder al, wanneer hij in beschuldiging gesteld/verwezen wordt, dan krijgt zijn advocaat het volledige dossier.
|
|
|
|
|
#1177 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het Antwerpse parket laat weten dat de eindvordering klaar is. “De raadkamer buigt zich op 8 september over het dossier”, zegt Kristof Aerts van het Antwerpse parket. De raadkamer zal nu moeten beslissen of er effectief een proces komt tegen De Pauw. “Wij gaan ons niet verzetten tegen deze doorverwijzing. Nu komt er eindelijk een proces waarbij de debatten in alle openheid zullen worden gevoerd.” De raadkamer dient zich nog uit te spreken. |
|
|
|
|
|
|
#1178 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb net het artikel in De Morgen gelezen. Bart De Pauw zal wel al kennis hebben van iedereen die zich burgerlijke partij stelde. Dat is niet noodzakelijkerwijs iedereen die over hem kloeg bij de VRT preventieadviseur. Deze zal naar alle waarschijnlijkheid ook burgerlijke partij zijn, rechtstreeks of via de VRT als werkgever.
|
|
|
|
|
|
#1179 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar, de in verdenking gestelde kan ook zijn/haar dossier gaan inkijken, voor de raadkamer hem verwijst en hem al doende officieel in beschuldiging stelt. Wees gerust, dat heeft Bart zijn advocaat reeds lang gedaan. Ook, dat zijn raadsman nu reeds stelt dat ze zich niet eens zullen verzetten tegen de doorverwijzing is voldoende reden om aan te nemen dat er serieuze stront (bewijs) aan de spreekwoordelijke knikker van Bart is.
|
|
|
|
|
#1180 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Een nieuwe Vondel in de maak.
|
|