![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zelfs Bartje & co vond het nodig om op deze tweet te reageren. Het doet me meer en meer afkeren van Open VLD. Laat dat over aan smartphone-zombies. Blijkbaar voelen verkozen en mandaatvoerende politici zich geroepen om hun concurrentie te volgen op sociale media met een dwang op hen ouderlijk of broederzusterlijk gezag uit te oefenen. In werkelijk dalen ze af in de beerput van de sociale media. Het zou me niet verwonderen dat sommigen in DM's afglijden. Afkeer en bewondering bevinden zich op dezelfde emotieberg.
|
|
|
|
|
|
#343 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En vervolgens lik op stuk krijgen? Wel 't is haar gegund. |
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Domme actie dus van Dries.
|
|
|
|
#345 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En voor het overige: Dries zal wel altijd de wind van voor krijgen. Ook al doet hij meest filantropische daad. In de ogen van politiek correct Vlaanderen zal ook Dries' beste daad steeds een gruwel zijn. |
|
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wat betreft je andere punt heb je gelijk natuurlijk. Veel commentaar op wat Dries doet/zegt is in feite commentaar op Dries. Niet op wat hij doet/zegt. En eigenlijk net daarom, beschouw ik zijn reactie als dom. Strategisch dom. Hij weet dat hij al niet als de ideale schoonzoon van Vlaanderen wordt gezien. En dan zó reageren op een voor iedereen toegankelijk forum ... Kom, dat is gewoon dom.
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?” — Jeremy Clarkson Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 30 mei 2020 om 22:53. |
|
|
|
|
|
|
#348 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#350 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het is duidelijk dat wie hier beiden een andere mening over hebben. Dat mag.
|
|
|
|
#351 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Anders is er een gigantische tegenstelling: binnen eenzelfde kiesindeling worden er immers verschillende mensen verkozen, door een verschillend publiek en ook vanuit verschillende politieke visie. Ik denk niet dat u de groene of rode politicus/a die binnen uw kieskring werd verkozen, u vertegenwoordigt. |
|
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dries vertegenwoordigt zijn kiezers, niet meer, niet minder.
|
|
|
|
#353 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Staat op het meisje haar voorhoofd op wie ze stemt, of op wie ze gestemd heeft? Misschien stemde ze wel op Dries, maar is ze sinds die BBQ die hij bijwoonde, heel zwaar teleurgesteld. Die uitval naar Dries, werd zelfs door dat voorval gevoed ... Op dat moment vertegenwoordigt hij haar natuurlijk wel ... Het is daarom als volksvertegenwoordiger niet slim om zo te reageren. Wat ook de reden is. Je krijgt de publieke opinie meer tegen dan mee. En al helemaal in het geval van Dries, die zoals ik aanhaalde al niet de meest geliefkoosde politicus is. Dus jawel (mijn gedacht ...), het was een domme reactie. Hij had haar moeten negeren.
|
|
|
|
#354 |
|
Partijlid
|
Heeft iemand een foto van dat meisje? Dan kunnen we zelf zien of Dries gelijk had of niet.
|
|
|
|
|
|
#355 |
|
Minister-President
|
Zelfs al was het het liefdeskind van Maggie De Block en Guy D'haeseleer, ... het gaat toch niet om gelijk hebben in deze? Met zo een reactie, in zijn positie, heb je nooit gelijk.
|
|
|
#356 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Ik apprecieer net dat hij zichzelf blijft ook na dat hij verkozen werd tot het parlement. Zo komt hij veel oprechter over dan andere politici. |
|
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
In die sfeer, had hij dat gewoon niet moeten zeggen. Dan mag zijn reactie nog ad-rem zijn geweest, ten overstaan van een volwassen vrouw (19 jaar); die zelf de eerste tik uitdeelde. Het telt niet mee; en dat had Dries moeten weten.
|
|
|
|
#358 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Als het zijn doel is om via twitter stemmers te ronselen dan kan je u nog afvragen hoeveel van de neutrale toeschouwers zijn mening delen of net niet. Daar heb ik eigenlijk geen idee van. |
|
|
|
|
|
|
#359 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer gaat hij nu eens uit de kast komen, want zijn gedrag is volgens mij te verklaren omdat hij schrik heeft om te worden geout.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 31 mei 2020 om 09:09. |
||
|
|
|
|
|
#360 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat: